<- Kirjelda mind, et näha Sind....Describe me so I can see You! ->



Tere Tulemast ja Olemast!

uni ja unenägemistest - allpool tekst on pärit Koerakoonlase blogist:

<-...Tasapisi teie oskused suurenevad, suureneb ka teie võime kontrollida oma unenägude sisu vastavalt oma tahtmisele. Lõpuks on võimalik unekeha eraldada jämedast füüsilisest kehast. Kontrastina: normaalses une-olekus toimub unenägemine keha sees. Spetsiaalse treeningu tulemusena saab unekeha minna mujale. See tehnika on sooritatav puhtalt soovi või taotluse jõul.



****************************




Tema Pühadus 14. Dalai Laama ütles une-keha äratamise ja selle kasutamise kohta vaimses arengus nii: "Öeldakse, et unenägemise ja jämedate ning madalate tasemete vahel kehas on seos.

Öeldakse veel, et on "eriline une olek". Selles olekus luuakse meele ja eluenergia (prāna) koostöös eriline unekeha. See eriline unekeha on võimeline täielikult eralduma jämedast füüsilisest kehast ja minema igale poole."

Üks viis selle keha arendamiseks on kõigepealt ära tunda unenägu, kui ta ilmneb. Siis leiate, et teie unenägu on paindlik ja te püüate ta üle kontrolli saavutada...->

unenägudest, unenäolisusest, unes nähtust








dream come true

Kommentaarid

  1. Tervitus kõigile. See on mu 1 postitus.

    Nägin täna unes et mulle toodi alla 2 aastane laps hoida, kuid laps osutus veel väiksemaks kui nimetatud vanus. Nägin suurt lihavat ema, suurt lihavat rinda ja suurt imikut rinna otsas. Ma vaatasin neid kahte ja ma olin ise justkui see ema. See laps oli suurelapselisest perest.
    Suurem õde jooksis toas ringi, hüppas köögilauale, aknalauale. Olin häiritud, sest ma polnud jõudnud emale meie kodukorda tutvustada.

    Hommikul kui FB avasin, lugesin sealt kellegi avaldust, kuidas teda häirivat.. lihavate naiste videod. Ühesõnaga tutvustas mees oma sõpradele tema lehe kodukorda.

    VastaKustuta

Postita kommentaar