16.10.2012, mehest naise VORMI, jutuajamine Vikkeriga, (silver)

16.10.2012

16:35 mina: tere Ene!
16:37 Ene: tervist :)
16:38 mina: nägin täna unes põnevat, kosutavat ja veidralt erutavat und :)
  nägin, et ma sündisin ümber
 Ene: eile oli uus kuu :)
16:39 teatud mõttes sünnime väikselt iga kuuloomine
  ehk siis teadvused peavad selle energia ju kuhugi panema :)
  aga väga huvitav, mina olen sündi kunagi näinud unes
  aga nii , et suren ära ja siis sünnin mujale
16:41 mina: mehest sai naine
16:43 Ene: kehade polaarsus on huvitav asi
  sest fikseeritud on 2
  füüsiline ja eeter
  ja eeterkeha on alativastasmärgiline
  ja teised kehad, tunded, mõtted jne
  võivad polaarsust muuta väga kiiresti
16:44 näitek skui räägime ja mõtteid jagame
  peab keha olema väljapoole suunatud
  kui kuulame
  sissepoole suunatud
  on kaks suurt väge, naispooluse kohta võib öelda ka
  suund on keskmesse
16:45 mina: st ma olin täiskasvanud - mina
  ja ma lihtsalt vormusin ümber
  mulle kasvasid rinnad, mu puusad laienesid. mul oli kõik, mis naisel oli
 Ene: keha muutumine
  tähistab ka, et taotlus toimib
 mina: mis naisel on
16:46 ja ma tunnetasin selles ennast naisena
 Ene: siis pidi ka eeterkahe muutuma
 mina: muuseas... see oli täiesti hea tunne :D
 Ene: sest füüsiline keha võtab eeterkeha vormi
  tunne on ju peenem tasand kui füüsiline :)
  füüsilisel kehal ei ole mingit tunnet :)
 mina: nojah
 Ene: iseendal
  aga noo saan mõttest aru :)
 mina: aga see oli reaalne taju ja tunne
16:47 ma katsusin ennast, adusin, tunentasin oma kehaosasid...
  :)
  see oli väga, väga veider ja naljakas ja nauditav :)
16:48 Ene: Hannu on öelnud ,et mehena proovime seda elluviia, mida naisena õpime
  et üldine tsükkel on nii
  3-4 ühes soos
16:49 siis 3-4 elu teises
 mina: ma mäletan, et riietusin pikka kleiti, mingi lühikene heegeldatud jakk ja midagi, mis juukseid hoidis
16:50 no, seal olid veel paljud inimesed ja sündmused...
16:51 aga jah, see ümbervormumise tunne - paisumise ja taandumise ja adumise, tunnetuse, soolise teisenemise teadvustamise aisting... see oli väga tugev...
  ok
  mu paljusõnalisusest saad ehk isegi aru, et ma olen sellest pisut erutatud :)
  sellest unest või aistingust.
16:52 miski oli veel - et ma teadsin kelleks ma ümbersündisin ja kellega ma pidin kokku saama (saingi)

7 minutit
17:00 Ene: noo kehatunnetus on üldse üks huvitav asi
17:01 isiklikult endale on kõik pigem sootud.
  kui nii võib öelda
17:04 mina: nojah
17:05 hea küll :)

Kommentaarid

  1. Endal oli esimene enda ühtäkki naise naise kehas avastamine korralik pauk!
    2009 vist algasid need mehest-naiseks-uned; ja suvalistel hetkedel jälle vahetumine; ja ka mehe-naise koos olles nende vahetumine ...
    Vähehaaval hakkab sellega harjuma... kuni lõpuks tundub naiseks olemine juba üsna loomulik

    VastaKustuta
  2. selle une iseäralik sisu oli see terviklik naiseks transformeerumise aisting, see milline naiseks olemine, naiseliku keha ning meele sisuline tunnetus on. elu loomise ja kandmise ja veel midagi, võimu või võimukuse tunne. aga ka ootuse ja andumise tunne. no, see oli vapustav uni :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar