23-24.01.2015 Unenägemise õppimised, reaalsuste vahelise seina avamine... (silver)

Unenägemise õppimine


Dreamers
Une esimesel poolel oli 3 unenägemise katset. Üks pikem, milles suutsin ka midagi juba alustada... aga mingi ärevus kukutas mu tagasi magajasse. Pressisin uuesti ja uuesti unenägemisse tagasi.

Une teine osa koosnes sellest, et vahetasin taktikat. Jõudsin küll unenägemisse aga ei püüdnud kusagile tikkuda või midagi otsest ette võtta. Hoidsin keskkonda alal. 

Mu unenägemises oli ka teisi - unenägijaid. 

Unenägemise episood - kõndisime mööda nö külavaheteed, möödusime võssa kasvanud vanast kivihoonest. Keegi meie seltskonnast keeras sinna võsasse, öeldes, et teeb energiakehaga hüppe. 

Ja kadunud ta oligi. Ilmnes, et ta oli unenägemisest edasi järgmisse unenägemisse hüpanud. See tõsiasi tekitas minust uudishimu, et kuidas seda tehakse? Astusin siis ka sellesse hõrendikku, võssa ning suundusin mu ees kõrguva kivist hoone suunas ning taotlesin järgmisse unenägemisse üleminekut.

Inside
Kui olin hooneni jõudnud, püüdsin siis sellest läbi astuda. See oli kõva. minu vasem pool põrkus
vastu hoone jäika seina aga parem käsi ees, suutsin seina libiseda ning ühel hetkel olin hoonest läbi ning leidsin end taas kaaslaste seas, kes ootasid mind juba hoone taga teel.

Minul algas õpetus. Tuli õpetaja, kes andis unenägemise püsivuse ja unenägemisse tulemiseks konkreetseid juhendeid. Meenub, et õppimise teema oli unenägemisse astumine, taotluse kujundamine ja välja ütlemine - et minu valitud ajal unenägemisse siseneda (mis see trikk oli, seda ma küll praegu enam ei mäleta :D)

Doors
Õpetaja näitas ka unenägemisse sisenemise vahendit ja asendit, milles seda abivahendit kasutades lihtsamini unenägemisse astuda. See vahend oli mingi kahest otsast pehme pulk (meenus, et üpris sarnane sellega, mida Castaneda on kirjeldanud).... aga asend, milles seda vahendit kasutada... hahahahahahaaa. No ma ütlen ausalt, siinse kehaga ma seda küll unenägemiseks kasutada ei suudaks, ehk siis kõhulihaste harjutamiseks :D. Kuigi seda vahendit ja asendit juba unenägemises olles, võiks ehk seda trikki edasi järgmisse reaalsusesse liikumisel kasutada...

Järgmiseks näitas ta reaalsuste vahelist seina ning selle läbimiseks vertikaalse avause kasutamist. st see õpetaja näitas 3ndasse tähelepanusse minemise avaust. Igatahes meenub, et püüdsin ka ise seda avada - siis sellessamas, oma unenägemises...!?

See avaus tõmmati lahti ülalt-alla jooksvat lõhe laiali kiskudes. mulle meenub siinkohal, et ühes CC raamatu pikantne repliik, milles don Genaro võrdles seda avaust naise tussiga :D . tunnistan, võrdlus on igati kohane ja ikkagi ka pikantne, samas tähenduslik...

ehk oli seal tekkimas mingi teise, kolmandasse tähelepanusse sisenemise kaart... aga niipalju detailsed mälestused on läinud...


Kommentaarid

  1. Minu uned on selle nimetanud püstiseks silmaks, selle avause, aga eks me siia tähelepanussegi siseneme läbi naise :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar