13.01.2014 Koopad, milles käin rändlemas - sügavad ja maagilised..., Cave of Forgotten Dreams 2010, (silver)


nendes koobastes käin üsna sageli. ma tean nende asukohta oma unenägudes ning tean neid soppe ja saale, milledesse olen korduvalt sisenenud ning mida olen imetlenud ja milledes olen kristalle ja hõbedat leidnud.

viimased unenäod (mitte unenägemised) on väga rahvarohked. nii ka seekord.

sissekäik koobastesse on minu unenäomaja keldrisse viivast uksest. tavaliselt avaneb kelder ning sealt edasi, keldris on sissekäik koobastikku. selles avanevad maastikud, jõelasked jms. aga on ka ähvardavalt pimedad ja kitsad käigud, millest tuleb ennast suisa läbi pressida.

sellekorra ka, sisenesime nelja-viiekesi keldrisse ning alustasime maa-alusesse käiku sisenemist. pikka aega roomasime ning pressisime endid edasi, kuni jõudsime esimesse nö saali.

selles leidus kristalle ja hõbedat.

liikumine nende koobassaalide vahel võttis aega, sest need olid justkui ikka üpris kaugel maapõues teineteisest. huvitav, kui ma praegu mäletan, siis tundsin tuult, mis ei olnud ei soe ega külm, aga tundsin selle survet endal

****

kunagi reaalis, kui neid koopaunesid ikka väga palju oli, hakkasin neid ilmsimaailmast otsima. paar sissekäiku tuli nähtavale. üks siinsamas Eestis, Tallinna lähedal ja teise leidsin ühe Iirimaa reisu ajal, seal kusagil :). 

kummassegi ei julenud (ei olnud ka aega) sisse minna. 

koobastest unenägudes :
Caves are the first and most sacred of human dwelling places. As such, people may often feel a primordial sense of attraction to caves in their dreams. Initiation is the Jungian term for becoming a Self in the transition from childhood to maturity. Jung contends that there are rites of passage that need to be completed. The cave is often the place this is done. For much of human history, caves have been sacred places of shelter from the world
teine vihje koopast, koobastest :
A cave is a hideaway, a retreat that you take to get away from the stress in your life.

Eesti lehel:  
Eesti lehtedelt leitav, nagu mulle tunne tekkis, on enamasti pärimuslike uskumuste loetelu. nt KOOPAS olemine - elu muutumist. Koopas suremine - kahju ja õnnetust. Koopast pääsemine - võitu vastaste üle.



Veel kui on huvi, siin on üks film: Cave of Forgotten Dreams


Kommentaarid