Minu Uni, 12.03.2015 - võtmetest, punnlaudadest

Unes:
Uus ladude juhataja ütleb mulle, et ühes laos on niisuguseid punn-servatud laudu, mida saaks pikuti pooleks saagida ja nendest siis proovida seina teha. 
Vaatab mulle küsivalt otsa. Ja kiirustab koos kunagise sekretäriga nende asju ajama. 

Mõtlen selle üle ... ja otsustan, et teen ära!
Lähen neile järele. Ütlen, et teen ära. 

Laojuhataja annab mulle kimbu võtmeid – mul on vaja mitmest uksest sisse minna. 

Astun juba eemale, kui heidab mulle järele veel kimbu uusi kuldselt läikivaid võtmeid – mõned lukud on uued.
Astun siis ladude poole ... mööda korralikult ritta seatud erinevatest mootoritest ... – nendega mul asja ei ole. Ees on puumaterjali ladu ... 

Küll ma need õiged uksed ja nendele sobivad võtmed leian.

(Olen palju mõtelnud nendele une-„punnlaudade“ tähendusele. 

Olen arvanud, et nende laudade punn-servad tuleb maha tahuda – st. Mees- ja Nais-pool maha vaigistada.
Tegelikult tuleb need keskele – endasse – tuua! 

Ning lukustatud uksed ja võtmed nendele – olen elude jooksul, ja ka nüüd viimases teadmatusest pannud lukku nii mõnegi ukse – on aeg hakata neid avama!)

Kommentaarid