Minu Uni nägi 24.05.2014 lapsi, kirikut, tule-effekte, kaevandusi

Uni:
Kolm-neli suuremat ja väiksemat last on kodust kaugemale jalutama läinud. Satun nendega lagedal kokku. Üks on päris pisike alles, sõrm suus. 
Siis kuulen kaugelt kostmas mingit kuminat. Ja näen peenikest heledat tulesammast tõusmas linna kohale. 

Natukese aja pärast kostab veel, laiemat kumisemist. Ja kolm peenikest pikka tulesammast tõuseb linna kohale, üle linna keskel kõrguva vene kiriku kuplite.
Ja jälle kostab kuminat, veel laiemat, sügavamat. Kirik ja kogu linn on paksu musta suitsu sisse peitunud. Ja see keeb ülespoole. 

Ja saan aru, et lapsed on hirmul, kõige väiksem tuleb minu juurde kaitset otsima. Mul endalgi on veidi kõhe. Aga pean lapsi rahustama. Ütlen: „Keegi teeb tule-effekte.“ Ja võtan kõige väiksema sülle, et lähme nüüd kodu poole. 

Kumisemine jätkub, aina laiemalt, sügavamalt ...
Saan aru, et see tuleb maa seest ... kaevanduses tekkinud gaasid ... Või on vanadesse kaevanduskäikudesse midagi ohtlikult kahjulikku silme alt ära peidetud? Ja mis nüüd on hakanud ...? Kui kaugele need käigud ulatuvad? Kas ka siia elukohtadesse? ...
Pean lapsed igal juhul koju viima ...
*******************************************
(Nii et jah ... kui turvaline on elada vanemates kaevanduslinnades? Mida kõike töösturid kasumiahnuses sinna alla käikudesse peitnud on? ... 

Samas näitab see uni ka minus endas peidus olevaid vanu ... uskumuste-sõlmi ... – mis ükskord tulevad pinnale, pauguga – nagu mul kombeks.

Ja need kolm-neli last on minu enda "kihid" - kelle pean Koju viima.)

Kommentaarid