Minu Uni nägi,15.06.2015... paat, ruun, šamaan

Ühest hiljuti (15.06) laevas nähtud unest: 

Olen aidanud kellelgi suure punase-roosa-lilla paadi siia tõsta.
Nüüd hakkame seda külitsi edasi nihutama. 

Olen selle paadi külje all keskel. 

Ees – ja tean, et ka taga – on suur ümmarguses raamis sini-lilla kristall. 
Mõlemale kristallile suunavad shamaanid energiat. 

Suunan oma „ruunitud“ energiat mõlemale, samal ajal hoides neid tasakaalus – et paat liikuma hakkaks. Ja ühtlaselt seejuures. 

Tagumine shamaan läheb ekstaasi, hakkab aina valjemini rütmiliselt jörisema: „Jöua,jöua, jöua ...“
Esimene on rahulik ... Hoian tagumise energiat tagasi ... 

Seljaga paati tunnetades, Ruuni pikaks arendades, hakkan edasi liikuma ... 
Ja olen nüüd mõelnud... kas oleks ka "päriselt" võimalik... ? Igaljuhul see kummitab... 
"Koondamis-ruun" ES on siis siin. 


Teist, liigutamis-ruuni ma ei tee!

Kommentaarid