Minu Uni nägi 29.01.2017, Mandala

Olen leidnud, mässanud tükk aega ja saanud lõpuks oma arvutis valmis liikuva mandala.
Ruudukujuline. Alguses peavad hetkega kõik neli külge olema valmis, nii et nurgad on punased, värvid liiguvad külgede keskuste suunas vikerkaare toonides …

Samal hetkel annan sellele impulsi – tõuke paremale – tekib laineline liikumine. Lainetus kahaneb külgede keskuste poole liikudes, aga hakkab siis vastasnurga tõmbe mõjul taas kasvama – ja liigub nii ringis.

Samal ajal hakkab see liikumine tõusma ruudu keskme poole, kogu seda lainetust kaasa võttes, värve segades … keskmesse jõudmisega tekib sära, mis valgub üle selle kõige …
Jään juurdlema, kas kuulutada seda maailmale …


Aga siis on cia avaldanud video samasugusest liikuvast ruudust, ainult küljed on pruunid, liikumist hoitakse pidevalt käimas – ja nii ei teki värve ega loomulikult ka sära – pruun muutub sissepoole liikudes vähehaaval kollasemaks … ja see on minu arvutist pihta pandud.

See on täna avaldatud ja sellele on juba „tekitatud“ üle sajatuhande „like“-i.

Ja tean, miks nii on tehtud! Kui ma oma mandala avaldan, saavad nad mind süüdistada plagiaadis.
Vaatan siis seda „mandalat“ … ja kirjutan kommentaariks: „Selle leidja (ja siin on kaks tähendust: mina – oma mandala leidjana, ja see keegi selle avaldatu „leidjana“) elu muutub nüüdsest!“ (siin on jälle kaks tähendust: Minu elu muutus sel hetkel, kui ma selle mandala leidsin. – Selle „leidja“ elu hakkas muutuma sellest hetkest, kui ta selle mandala ümber kujundas süsteemile sobivaks; sellele lisaks veel minus kerkinud ja temale suunatud viha-impulss.)

Ja jään mõtlema (juba ärkvel) Vihale … „vihakõnele“ … kellele see kasulik on …
****
.. ja kui vaatame mandalat, ka mandala valmistamisi ... võiks pöörata tähelepanu teistpidi  vaadata seda väljast sissepoole. nagu ka elus endas - tuua väline endasse - anda neljale - ja ka kaheksale - ilmakaarele veel kaks mõõtu juurde - alla ja üles - ja lõpuks ka keskele! 

Kommentaarid

Postita kommentaar