Kuu varjukülg (Saladus) 09.12.2019

pildi kodu
täna öösel teadvustasin end ühel hetkel lendamas üle puude latvade ja siis võtsin suuna kõrgemale, läbi pilvede ning korraga nägin kuud.

tegin taotluse ja kuu hakkas mind kiirenevas tempos tõmbama. nägin veel pilvi ja muud sarnast enesest mööda libisemas. nägin kuidas kuu suurenes, mustrid laienesid, tundsin ära kraatrid... 


ühel hetkel kattis kuu kogu mu vaatevälja ning mõistsin, et pean pidurdama, et mitte pinnale plartsatada. maandusin... ja leidsin ennast kuu pinnast silmitsemas. see oli kuiv, tolmu ja kivide vahelduv maastik. ei keskendunud sel hetkel millelegi, sest tekkis idee kuu varjus olevat külge avastada.

leidsin ennast liikumas ja ühel hetkel olin ületanud varju.. no unes oli heledam pool Kuu nägu ja tumedam pool, kukal. Et siis, ületasin varju ning silma hakkasid ehitised, mitmed pikad, nagu ristkülikulaadsed angaaride sarnased moodustised. pealispinnal nägin veel mingeid märgiseid.

korraga tabas mu silm kahte kuju, kes kandsid mu äratundmise järgi skafandreid?! liikusid minu suunas ning korraga silmasin, et minu suunal lendavad mõlema kuju poolt visatud !põlevad kivid!.

nägin kivide lennu trajektoor ja põiklesin aga tulemuseta. sain ühega pihta ning selle puudutus oli tunda sähvatava kõrvetusena.

mõistsin, et ma pole teretulnud. nood kaks kuju, kahel jalal, eemalt otsustades nagu inimlaadsed, jätkasid minu suunas !kividega! loopimist. lennutasid minu suunas peletamiseks!? veel mitu kordi !põlevaid kive! suutsin neist enam vähem põigelda, siiski sain mõnega pihta. samasugune energeetiline särisevpõletav tunne oli.

viimaks lennutati mu suunas suurem mürakas.. ennem sellega pihta saamist, ärkasin magajasse kehasse...

järgmiseski unes leidsin ennast teadvel olema. nägin üle taevalaotuse, metsa ja asunduse kohal "rippuvaid" lahinglaevu, mis ilmselgelt polnud kohalikud... lendasin, püüdsin tõusta kõrgemale, eemale, üles taevasse, kuid mu lennu-ponnistused hoidsid mind vaevu õhus, veelgi enam... mu kohale ilmus katus mis takistas mind ülespoole lendamist. kui katuse-alusest väljusin, ilmus mu kohale tohutu hulk traate.

püüdsin nendest läbi minna aga edutult. (traadid ja katused on mu varasema ea kõrgustesse lendamist tõkestav korduv une element, nüüd siis kordusena taas).

lõpuks mu unenägemise-energia väsis ja ärkasin.

praegu mõtlen kas kuu varjuküljel kohatud tüüpide ja järgmises unes kontrollivate lennuobjektide ja mu lendu takistavate traatide vahel on seos?

Unes lendamine on fenomen. igal ilmselt oma laad.

aga siin on lendavatest objektidest infot, mida leidsin veebist. ehk on veel kellelgi jagada omi kogemusi?!
https://www.auntyflo.com/dream-dictionary/ufo

Kommentaarid