Langenud Ingel (Saladus) 21.12.2019 (21:12) (Pistis Sophia)

Luis Royo
kes teab, millal
kes teab kuskohal
ma tegin sammu
tegin midagi,
et tuua muutust
tuua nähtavale
midagi.
ma tegin sammu

lootus mu juhatuses
arvamus näitas teed
ma tegin sammu...




nii ma siis langesin
sügavale, kõrgele!?
kõik muutus
korrapealt...

mu tiivad
enam kandnud
mind ---
enam polnud võimalik
lennata.
ma end leidsin
tundmatuse rüpes.

unustus mu ümber laius
pilditu kui tume jää
kui tume jää...
nii ma jäin
nii ma kukkunult
lebasin

minust sai tume jää...

olin see
olin miski
eimiski sai mu
nimeks
ma ikka olin
jep, olin ikka
lohutu,
kui kodutu
kui pooleks
üsna pooleks.

tühjad sõnad
täidavad
tühjad ootused
lubavad
siis millal?
ei kunagi?

nii siis ongi,
igaviku tühi väli

vaid meelepilt
meeles pilt
mu astumise mõttest...
mis sealgi oli,
vist miski siis juhatas
lükkas, tõmbas
mine tea...

ja meele pilt.

igavikus üksindes,
kas kodunen?
ons langenul
ka lohutust?

***

so, I am Blue
TruBlu
in yearning
in love,
so IN

kusagil blogis on ka seda öeldud:
http://uustulgu.blogspot.com/search/label/langenud%20ingel

Kommentaarid