Peamine kirg (Saladus) 10.01.2020 10:01

pildi kodu
peamine kirg...

me soovime olla nähtav
see on nauding
see on "little mount orgasm"
ma mõtlen, et see on
osa suurest pildist
olla nähtav
olla ära tuntud
olla olemas

mis on
kõige
suurem
õõv?

elada elu,
mis jääb

täiesti

märkamta!

mind polnud olemaski!

mind polnudki!

absoluutselt!

isegi mitte
sündida!!??!?!?

nii ma siis teen,
kõik mis võimalik,
täiesti valel ajal
et olla
tabatud,
kogetud


lihtsalt
vaata nt
metsa alla

kui palju seemneid,
potentsiaale...
kui palju!
nii palju!
lõpmata
palju...!!!

saad aru?
potentsiaalid,
nagu sina,
nagu mina!

valmis,
püüdma päikest,
olla püüdes - elus!

ja ometi

seeme mis kukub kivile,
seeme mis põleb,
seeme mis kuivab lihtsalt!?

mõtle, et Sa oled see seeme

ja Sind tabab...

mis sind tabab??

lihtsalt,

lase sel endas,
lase sel voolata
eneses...

ELU on suur.

Miski liigub mu ümber,
miski, mis on puhas Valgus.
see puudutab mu taju
õrnalt, nii õrnalt
otsekui
otsekui, et lubada
mul harjuda se
kohalolus...
mu keha ja meel
kappab traavi

seeme saab idaneda

olen teel...

Kommentaarid