09.01.2013, miskit Alcyonest, üks seitsmest õest, plejaadist, merejumal Poseidoni naisest. (silver)

jutuajamine Enega:
Plejaadid, Alkyone
Alcyone:  Alcyone, üks seitsmest õest plejaadist, Poseidoni naine.
Alkyone: Alkyonest, ja Koidutähe Luciferi poja Keixi lugu, Jäälind

või Arcturusest: Arktuuruslaste jutud , Arktuuruse asukoht

10:47 mina: ma mõtlesin just sinule lugesin ühte meie varasemat jutuajamist plejaadidest
  tere hommikut
 Ene: tere
  selline see välja näeb.
  täna unenägemises lendusin/tõmmati mind taaskkord sinna.
10:50 aga koht kuhu maandusin oli muutunud.
10:51 ja seal oli sellekorra ainult naised
  ja siis ma tegelikult küsisin üle, mis kohas olen
  kordasin seda mitmed korrad üle... aga
10:52 nüüd ma ei mäleta täpselt
10:53 a tähega - oli see siis Alcyone, kuid millegipärast tiksub mul peas justkui oleks see olnud Arcturus. mis on siiski kusagil mujal, 
  meenub, et vaatasin ka tähistaevast, et tabada midagi tuttavlikku.
10:54 tundub, et äkki ma fokusseerun millelegi mittevajalikule.

12 minutit
11:07 Ene: nimetused on energia
  me suudame mõista ainult neid nimetusi, millega oleme tuttavad
  väga raske on öelda nimetust
  mida me ei suuda hääldadagi
 mina: jah, ma saan sellest aru
 Ene: ehk siis puuduvad häälikud
  seetõttu otsib mõistus tuttava
11:08 mida see nimetus veel inimese jaoks tähendada võib
  noo siin on mõistusel nüüd kõvasti tööd
11:12 mina: nojah, liikumisel vaatasin selle tähekogumi poole.
  eks jah, tundmatusega kohtudes otsime analooge
 Ene: meie vaadatud tähed , mis on koos, on üksteisest väga kaugel
11:13 ehk siis tähkuju sisseminnes
 mina: no, ma mõtlen ajal kui liikusin selle poole
 Ene: võib avastada, et kõik on ümberringi
 mina: sellest saan ma aru, tahtsin vist ütelda, et analooge otsides võib ka rappa minna (enamasti vist olemegi rabas :) ), seetõttu
11:15 Ene: noo täiesti võimalik et üritades kogetud mahutada enda kogemusse ei mahu :)
  küll aga võib mahtuda senine kogemus uude
  ja veel ruumi ülejääda
 mina: ja seetõttu näib, et sellised kogemused on teistele paras müstika ja kokkuvõttes ka tähtsusetu - nagu kusagil keegi (don Juan) on öelnud - kogemised on alati isiklikud (too bad...) pole kellegagi jagada.
11:16 eks muidugi
  loomulikult, me oleme ühisosa suuremast osahulgast:)
  lihtne matemaatika - ei muud

13 minutit
11:29 Ene: noo lugu ise on juba jagatud
  st lood moodustavad terviku
11:30 ja jagades saab ehk aimu, mis on võimalik
  siis pole ehk hirmu kui endaga ka sama asi juhtub
  ma unes ärkamist harjutanud pole
  aga mõned korrad on seda juhtunud
  ja see oli väga hea, et olin teisi lugusid kuulnud
  mulle tulid need meelde
  nii et kogemust jagada ei saa
  küll aga infot
  sõnu
11:31 mõisteid
  kirjeldusi
11:32 mina: selleks peab need kogemused vist kuidagi kirjalikult taastama.... aga ma olen laiselnud
11:33 Ene: eks vajadus peab ka olema
  ma ise olen ka väga palju rääkimata jätnud
  samas aegajalt tulevad need lood meelde
  samas võib ka kirjapandu ununeda
  vahel loen oma mingeid märkmeid kui kellegi teise omi
  midagi ei mäleta
11:34 aga noo niipalju hea, et annab selge pildi, kus ma oma teadlikusega siis hetkel olen :)

9 minutit
11:43 mina: mnjah, see on ka üks asi - see hetke teadlikuse asukoha määratlus, eks ta ole.

Alcyonest ja ka Plejaadidest:


The Pleiades stars are very young on the cosmic scale of existence. Astronomers recently believed the cluster to be a stellar nursery not older than 20 million years with some of the members a young as 2 million years. 

But an increasing body of contemporary scientific observations and refinements in stellar evolution models indicate an age of approximately 100 million years for the Pleiades, which corresponds to Earth's Middle Cretaceous Period of the Mesozoic Era. 

Even at 100 million years of age, Alcyone and her stellar siblings are only about 1/40th the age of the Earth. At the time the thermonuclear fires of Alcyone were first igniting 100 million years ago, life had previously existed on Earth for several billion years. Contemporary with the birth of the Pleiades, flowering plants were undergoing their first evolutionary radiation and the Hadrosaurs ("duck billed" dinosaurs) were making their first appearance on Earth.

*******************

The remaining matter in Alcyone's neutron core will continue to collapse until a new equilibrium state known as neutron degeneracy is reached, where the quantum mechanical repulsive force between the neutrons reaches equilibrium with the gravitational force. Alcyone will become a neutron star pulsar at the center of a great explosion nebula similar to the Crab Nebula in Orion. 

Neutron stars are one of the most exotic objects in the Universe, being so dense a marble sized piece of one would weigh one hundred million tons on Earth. If the matter remaining in her core after Alcyone supernovas exceeds several solar masses, Alcyone will continue to collapse through the neutron star stage and into a black hole. In that case Alcyone will effectively leave our physical universe, leaving only the metaphysical ghost of her gravity behind...


Kommentaarid