11.03.2014 ja 12.03.2014 Risu ja ALIYENE (hisp - Aliente - paranemine), (silver)

Terve öö, nii mulle tundub, tegin unenägemist, st alustasin protseduuri ja kui välja kukkusin, läksin nö tagasi.

tavaliselt algab see sellest, et teadvustan oma unenägemise seisundit. see on kehaline tunne, kehaline vibratsioon. magavast kehast väljumine toimub erinevalt - nagu keeramine, kehast välja rullimine, kehast välja hüppamine vms. ükskord kui olin teadvustanud unenägemise võimalust, keerasin ennast magavast kehast nii suure hooga välja, et pidin oma energiakehaga ninali käima :D

tavaliselt kui ma unenägemises, energiakehana ringi liigun, harjutan nö seda keskkonna hoidmist, liigun elutubades, vaatlen asju. vaatlen oma käsi (pidepunkti hoidmiseks). selles mõttes järgin justkui kätteõpitud mustrit (unenägemise harjutamisel tuleb läbida 7 läve?) loetud kirjanduse järgi saan ma aru mõnest tegevusest, mis on vajalik teise tähelepanu sees oma energiakeha teadlikkuse hoidmiseks ja teise tähelepanu teadvustamiseks...

hea küll.

lõpuks leidsin ennast, et oma unenägemises olin linnas, kus ma sageli olen eelnevatel kordadel olnud. sellel on roheline osa ning üks teine. see linn asub mere kaldal, roheluses, selles on vanamoeliste majadega keskkosa, sadamaosa. suur kruiisilaev, mis on hotell ning risu ja rauakolu täis linnaosa.

Seekord olin teises osas, mis on täis massiivset risu (kive, raudkonstruktsioone jms). lisaks neile tundus nagu oleksin olnud konservi suletud. keskkond oli elutu.

teadvustasin oma unenäo seisundit, siiski hakkasin neid risusid kõrvale loopima kuni avanes rohetav välu. tunnetasin, et saan edasi liikuda. teadsin, et kusagil on vabad vaated, meri kaldajoon, rohelus jms.

kogu unenägemine oli raskejalgne.

**********************************************************************''

Aliyene / Aliente

unetegevusi ei mäleta. unelõppu > uneküsimus oli, et mida pean tegema?

mäletan mingeid ettevalmistavaid tegevusi ning une lõpupoole tähenduslikku sõna (edasise tegevuse plaani) korrutamist - see sõna oli ALIYANE vms.


Kommentaarid