13.12.2012, Loss, lossi varemed, unedes ikka ilmudes tähtis, peaaegu sakraalne tähendus, (silver)

jutuajamine Enega:

13:13 
Ungru loss
mina: tere taas
 Ene: tervist
 mina: unedest rääkides.
13:14 ma sageli ühte paika unes. Tunnen selle koha alati ära ja näib, et sellega on seotud pikk ajalugu see paik on suur, tõeliselt suur (mahult) loss ja see seostub mingi paigaga eestis, st selle lossi omanik on justkui ajalooline eesti tegelane meenutab pisut Ungru lossi suurte pindade ja soppide ja värkidega ruumiliselt asetub ta sageli küll erinevatesse kohtadesse... aga need on ikka Eestis

13:18 see on ühteaegu mahajäetud, kuid sellises olekus, et neid ei tohiks kokku lükata, sest keegi justkui ikka elaks ses...
13:19 unenäos on see kümneid kordi suurem ja kõrgem
  selles kohas on mingi sõnuseletamatu tähendus, maagia, energia
13:20 viimasel ajal on sinna turistide vool tekkinud ;)
 Ene: kas sa alatskivi lossis oled käinud?
 mina: ei ole
 Ene: see on ka väga omamoodi kohapeal
  ja väga kummaline ehitis
13:22 mina: ja siis on veel mingi tee, vana kruusatee, mereäärt mööda - ma tean, et see (mitte küll selliselt, aga siiski) eksisteerib ka siin ja see viib siis lossi juurde nii unes kui unenägemises...
13:23 Ene: see alatskivi loss on koopia ühest teisest lossist ma ei mäleta kus see teine loss asus, kas mitte inglismaal
 Ene: jah ma tean seda lossi olen seal ringikõndinud
 mina: mina ei tea st ei ole selles ringi muudmoodi kõndinud kui unes olen sellest mõne korra mööda sõitnud

 Ene: see peaks jääma haapsalust sõites sadamapoole teeäärde
 mina: jah just, läänemaalane nagu olen, ei tea ma läänemaast suurt midagi :) aga jah... ma ei tea, kuidas seal kõndides tunne on Ene: noo inimene naljalt ei liigu väga oma kodukoha lähedal, pigem käib kusagil kauegmal :)
 mina: aga unes on see loss nagu elav ja tahaks midagi öelda.
13:29 Ene: see loss minu mälu järgi ei saanud kunagi valmis kuna see naine kellele ehitati, suri ootamatult
13:30 mina: just lugesin leidsin humoorika killu maailmalõpu asjus: Maailma lõpp tuleb, aga see ei pidavat nii hull tulema kui need eelmised olid.
13:36 Ene: just just :)- noo minul on 99 aastast kopp ees :), nii et ma olen immuunnne. kuigi täpselt selleks päevast moodustub väga põnev seis - Saatuse sõrm, Jupiter ühelpool. Saturn ja Pluuto siis sekstiilis ja mõlemad annavad 150 kraadi Jupiterile see, keda see mõjutab see võib kogeda mignit kordust :)
  aga nooh enne jõule on osades peredes nagunii pinged laes. inimesed ajavad end pöördesse kõigega... siis ei jõua ja siis on teised süüdi :)

6 minutit
13:44 mina: ahnii... et kordus (deja vu? ) või mismõttes kordus?
13:46 Ene: noo mingi teema krodus ütleme peenemal tasandil, mingi väga jäme füüsilise tasandi sündmus
  võib korduda järjest peenemal ja peenemal tasandil kui energiat veel jagub...

Kommentaarid