15.11.2014, Plejaadid, eesti keelt kõnelejate tähelaev... (silver)

15.11.2014

laupäeva öösel 15.11.2014, oli mul unenägemise sessioon, kahes osas 
mõlemates lendasin tähtede suunas, esimeses käisin viimastel unenägemistel mitmel korral külastatud plejaadide mingil planeedil, mingis asumis, kus kohtusin ja kõnetasin sealseid olevusi (kes näevad välja nagu me isegi). mis kõige huvitavam, nad kõnelesid minu keelt - eesti keelt. Enega ja Anuga neid unesid arutades, olen   ma oma eelmistel kordadel nimetanud, et mõned sõnad tähendasid pisut teisi asju, aga see oli eesti keel...
see selleks
selle esimese sessiooni kestel olin siis jälle (minu meele järgi) samal planeedil ja sama asunduse juures - see oli heledalt valgustatud, heledate hoonetega linn. 

mis minu tähelepanu eelmistelgi kordadel köitis, oli et seal oli mingi pinge õhkkond. ka nüüd toimus seal mingi sekeldamine, nagu millekski ettevalmistamine... ühel hetkel sain aru, et kohe peaks saabuma nende nö kosmose laevastiku lipulaev.
siis see saabuski...
nagin kuidas see libises üle öise taeva, suur tähe(sõja)laev
ja selle nimi oli
...
...
KALEVIPOEG

mingil hetkel kadus mul energi ära ning kukkusin (vbl olla ka sellest imestusest) tagasi.

uuesti unenägemisse minnes suundusin (nüüd võtsin justkui kellegi naise enda seljas kaasa) uuesti nende tähtede poole. aga ma ei jõudnud väga pikalt tähtede suunas liikuda, teel olla kui nägin kuidas selles täheparves, kuhu suundusin toimus justkui plahvatus ning mõne hetkega lõi valguslaine laine seal olnud tähed kustu.
mida see iganes ka ei tähenda...

keerasin otsa ning peas tiksus nimi, et liigun Aldebarani poole.

ühel hetkel leidsin ennast siis seal kusagil planeedil ning leidsin taaskord mingist asundusest.. astusin kusagile restoranilaadsesse asutusse sisse ning hämmastusin, et see meenutas väga mingit varasemat kohta. no, see tundus väga tuttavlik. ma olin selles täiest 150% kindel
aga, sealsed inimesed kõnetasid mind - inglise keeles. vastasin neile inglise keeles, mille peale üks vanem härrasmees teatas, et ma kõnelen vana-aegset inglise keelt.

nendest unenägemistest päeval mõtlesin siinse planeedi eestlaste kannatustest vs plejaadide eestlaste  :) sõjakusest jms
vaat selline lugu.

Kommentaarid