17.11.2014, Jutuajamine Anuga, Plejaadidest, Tähelaev KALEVIPOJAST, (silver)

jutuajamine Anuga:


Nikolai Triik, Lennuk
Hangout kasutajaga Anu, Astro
esmaspäev, 17. november 2014 11:36












Silver Vahtra: tere Anu
on Sul mõni hetk

Anu Kallavus
jah praegu küll on

Silver Vahtra
ok
laupäeva öösel oli mul unenägemise sessioon, kahes osas. mõlemates lendasin tähtedele.
esimeses käisin viimastel unenägemistel juba külastatud plejaadide mingil planeedil kus kohtusin ja kõnetasin sealseid olevusi (kes näevad välja nagu me isegi) mis kõige huvitavam - nad kõnelesid minu keelt - eesti keelt. vbl ma oma eelmistel kordadel nimetasin, et mõned sõnad tähendasid pisut teisi asju, aga see oli eesti keel...

see selleks
selle esimese sessiooni kestel olin siis jälle (minu meele järgi) samal planeedil ja sama asunduse juures - see oli heledalt valgustatud, heledate hoonetega linn. mis minu tähelepanu eelmistelgi kordadel köitis, oli et seal oli mingi pinge õhkkond ka nüüd toimus seal mingi sekeldamine, nagu millekski ettevalmistamine...
ühel hetkel sain aru, et kohe peaks saabuma nende nö kosmose lipulaev siis see saabuski nagin kuidas see libises üle öise taeva, suur sõjalaev ja selle nimi oli
...
...

KALEVIPOEG

mingil hetkel kadus mul energi ära ning kukkusin (vbl olla ka sellest imestusest) tagasi uuesti unenägemisse minnes suundusin (nüüd võtsin justkui kellegi naise endaga kaasa) uuesti nende tähtede poole aga ma ei jõudnud väga pikalt teel olla kui nägin kuidas selles täheparves, kuhu suundusin toimus justkui plahvatus ning mõne hetkega lõi laine seal olnud tähed kustu. mida see iganes ka ei tähenda keerasin otsa ning peas tiksus nimi, et liigun Aldebarani poole ühel hetkel leidsin ennast siis seal kusagil planeedil ning leidsin taaskord mingist asundusest..

astusin kusagile restoranilaadsesse asutusse sisse ning hämmastusin, et see meenutas väga mingit varasemat kohta. ma olin selles täiest 150% kindel aga, sealsed inimesed kõnetasid mind - inglise keeles. vastasin neile inglise keeles, mille peale kõnetatu teatas, et ma kõnelen vana-aegset inglise keelt.

nendest unenägemistest päeval mõtlesin siinse planeedi eestlaste kannatustest vs plejaadide eestlaste :) sõjakusest. jms

vaat selline lugu, et ehk tekkis sul mingisuguseid peegeldusi?

Anu Kallavus
seda, mida sulle antakse oleks minu mõistmist mööda vaja jagama hakata. Arvan, et Heie saab sind aidata. Sõjalaeva teema on õhus ja Mikro ja Makrosüsteemid vastavuses. Selge, et samad protsessid toimuvad ka meist kõrgematel tasanditel.

Silver Vahtra
ja veel ka see, et maalt väljumine, tähtede juurde minek on väga lihtsaks muutunud, st objektid tõmbavad mind see jagamise asi.
ma ei saa ja ei oska sellest midagi arvata. seda esiteks. teiseks - need episoodid ongi episoodid ja ma ei tea iialgi, millest või millal need tekivad ma otsin ikka veel seda mehanismi, mis mind unenägemisse viib... aga ei ole veel pähklit katki hammustanud.

Anu Kallavus
Sõnni tähtkujus asub silmapaistev kinnistäht Aldebaran, nn Sõnni silm. See täht on üks põhjustest, miks Sõnni tähtkuju peetakse valgusttoovaks. Vanasti peetigi Aldebarani kõige tähtsamaks taevatäheks. Seepärast on Sõnni tähtkuju alati seostatud valgusega, seega ka Kristusega, kes ütleb
“Mina olen maailma valgus.” Valgus, valgustus ja heli on loovate jõudude väljenduseks;

need kolm põhiideed on seotud ka Sõnni tähtkujuga. Kui vanas Egiptuses nimetati Sõnni tähtkuju “jumaliku hääle väljendajaks”, siis kristlikku terminoloogiasse võiks selle ümber sõnastada kui “lihaks saanud Sõna.” Kui kõnelda veel veidi sodiaagi mõjutustest, võiks meenutada “härjasilma-laternat”, mida on kasutatud Sõnni pidustustel. Paavsti avaldusi, mida peetakse Jumala sõnaks, nimetatakse mõnikord ka tänapäeval “sõnnideks”. võid hakata alguses kasvõi diktofoni rääkima või siis üles kirjutama.

Silver Vahtra
aldebarani planeedi olemus, mida tunnetasin, oli kuidagi positiivsem seda kirjutamist olen ka teinud, samas mõtlen, kas nende sündmuste talletamine on ikka eesmärk või ainult ühe protsessi, edenemise ilmingud.

Anu Kallavus
Ma arvan, et kuna Amburi teema on vaim Maa peale tuua ja vaim "lihaks" teha, siis on need sõnumid kuidagi sellega seotud. Sest Ambur on füüsilise plaaniga seotud. Viimane, vaimu sektor, algab Amburiga ja lõppeb Kaladega, kus on loodud püsiv ühendus

KUIDAS? selle võid küsimuseks panna ja küsid oma Õpetajalt. vÕID KÜSIDA UINUDES VÕI
MINNA SILMAD LAHTI RÄNNAKULE. Suured tähed selles lauses tulid juhuslikult Olen sellist " ilmsi rännakt" teinud. oluline on sõnastada taotus ja siis see, kellega koostööd teed.

Kõik, mis vastu tuleb, ka mõütted, tunded, olukorrad, on siis vastused Sulle vbl sobib unerännak paremini. Aga sa ei saa enne ilmselt teada, kui ei ületa mateeria takistust:
ebakindlust, hirmu ja inertsi. Mõtlemises, tunnetes ja tegudes.

Silver Vahtra
ma ei tunne oma õpetajat aga saan enam-vähem aru.

Anu Kallavus
Sinu Õpetaja elab sinu südames. Kui sa teda ei tunne, siis tema tunneb sind Küsida võid ikka. Sa ei pea teda nägema

Silver Vahtra
selge.
Anu Kallavus
:)

Silver Vahtra
mul on Õpetaja kuju seondunud mingi konkreetse kujutelmaga aga seda südamehäält ma alles õpin tundma :)


Anu Kallavus
mine kujutelmast läbi. See, mis meie sees elab on vormitu, aga elav ja kiirgav

Silver Vahtra
ma ei ole selleks valmis. sõnad on, aga need on sisuta. saan aru, millele Sa viitad, lihtsalt  ei ole veel selleni jõudnud (lihtsalt konstanteering)

Anu Kallavus
sa jõuad kui hakkad tegema seda, mille "otsa komistad", sulle antakse midagi ja see ei sobitu tavaarusaama. See ongi see ringist väljamurdmise koht suuremasse ringi.Võid võtta "Lõvinaha " ümber, kasutada pseudonüümi vms

Silver Vahtra
nende paari viimase päeva mõtiskelu viis mind mõtteradadele, et ehk see on lihtsalt rännak

Anu Kallavus
Tee FB-s üks grupp, kasvõi näiteks "otsijad", või "see mis antakse" vm

Silver Vahtra
dimensioonide lisandumiseks on vajalik teatav meeleseisund aga see on siiski rännak läbi olemise, kus igal tasandil eksisteerib mingi hierarhia või ka teatav polaarsus.

Anu Kallavus
Veevalaja ajastus me õpime väljendama oma multidimensionaalsust igaüks leiab oma Teeraja keskmesse 
sind juhitakse


Silver Vahtra
ajastu astub oma esimesi sekundeid (alles)--- nii, et meil on veel pikk tee kõndida.

Anu Kallavus
jah
esimesed 200-300 aastat me pidavat õppima kuidas loomine toimub, õppides tundma oma loomingut,
aga seda on ju nii raske ära tunda! Meile on ulatatud atribuudid

Silver Vahtra
nojah, selline lugu :)
see KALEVIPOEG rabas mind jalust :D
hea küll nüüd.
kena päeva!
ja aitäh kuulamast :) !


teisipäev, 2. detsember 2014

Kommentaarid