21.10.2012, Minek Plejaadidele, Universumi taga on palju teisi...

21.10.2012

Kalevipoeg sõdalastega taevas
Telegrammis avaldatud artikkel: "Kalevipoegadest, Eesti rahva müütilistest esiisadest"


vestlus Enega: Plejaadidest: Plejaadide tähtkuju, tähtede nimedega.

Ene: tere
 mina: tere jah

11 minutit
10:16 mina: ma tegin unenägemist ja lendasin plejaadidele
10:17 ning kohtusin sealsete inimestega
 Ene: vägev :)
  olen ühe korra pööripäeval selle retke sooritanud :)
10:18 kuidagi kahtlaselt tundus see rada juba sissekäiduna
  kas mingi sõnumi ka said, mida võiks edasi rääkida ?
 mina: asjade nimed on nende energiate väljendus ja see on universaalne igal pool :)
10:19 nt nad nimetavad kaske - kastan :)
  tegelikult oli see pikk lend sinna ühel hetkel kui ma olin maa tõmbejõust välja jõudnud ja aru saanud, et nõnda lennates ja ennast tagant sundides kiiremin, kiiremini (olin tähetaevas plejaadi tähtkuju ära märkinud ja sihiks võttes hakkasin selle poole lendama - huvitav, et just plejaadid) ühel hetkel hakati mind selle poole tõmbama nii, et kaotasin juhitavuse...
 Ene: plejaadid, suur vanker ja siirius
 mina: lendasin kõht ja jalad ja selg eest aga siis jõudsin planeedile
 Ene: on meile väga olulised energiafookused sa oled kanalduste plejaadide materjali lugenud? lugesin ise seda aastaid tagasi venekeeles ja pean seda kanalust üheks kõige "tõelisemaks"
 mina: seal
 Ene: mina olin lõpuks kiir pigem kui inimkeha aga ma alustaisn koos saatjatega
10:23 mina: seal kohtusin ma inimestega kes viisid mind nõukogu ette ja seejärel rääkisin pikemalt kahe inimesega, kellest üks oli teadja mees nad uurisin kuidas ma tulin...
ma ei mäleta kõike jutuajamist, aga me rääkisime muu hulgas ka seda, et universumi taga on palju teisi mingi hetk toimus seal mingi sissetung - samas suhtuti sellesse nagu me suhtume kärbsetappu.
 Ene: väga huvitav http://www.constellationsofwords.com/stars/Alcyone.html siit näha, et 2000 on peatäht siis 0 kraadi Kaksikutes 
mina: ja nt sõnal töö on nende jaoks tühine tähendus--- st töö iseenesest ei ole tähenduslik - tühi töö
  see oli unenägemises mulle väga huvitav tõdemus.
10:27 Ene: kuna see toimus ?
 mina: täna öösell
  vahetult ennem seda kui ma sind hüüdsin
10:28 Ene: ma üritasin öösi panna 8 kanda kaarile
 mina: st ühel hetkel me (pärast seda "kärbsetappu") istusime söögilaua taha ja rääkisime nimetustest
 Ene: tegemist on siis 45 kraadiste kaugustega
 mina: ja siis äkki tõusin lihtsalt üles... ma ei saa aru sellest, et miks just plejaadid?
Ene: kirjuta Anule sellest reisist ja küsi, miks Plejaadid :) arvan, et ta vastab:)
 mina: rääkisin temaga ka juba ;-)
10:37 Ene: noo näed, See on Suure Vennaskonnaga seotud
 mina: ta saatis mulle ühe pika kirjutise
 Ene: tähtkuju, nagu ka suur vanker
 mina: plejaadlaste 12 võtit
 Ene: Ristikivil on luuletus
 mina: tahad, saadan sulle ka??
 Ene: kus on read
  Suur Vanker ja Plejaadid, kus on mu kodutee .... :)
  ma olen seda lugenud
  teisi asju ka
  see ongi see võimas kanaldatud materjal
10:38 mis mulle on väga sobinud
 mina: ahnii
 Ene: ja millega kipun mõõtma kõiki teisi :)
 mina: no, ma ei saa ikka aru kõigest sellest...
 Ene: nad nimetavad seal Maad enda minevikuks
 mina: kuid mingi tõmme mu unedes sinna on - see on ilmselge
 Ene: ehk siis võtsid kontakti, kuna vajavad mineviku puhastumist Sa taevas tunned Plejaadid ära ?
10:39 mina: jah
 Ene: mul oli üks aeg, kus võtsin raamatu igast kohast lahti
 mina: selle järgi ma unenägemises orienteerungi
 Ene: kus oli nimetus Plejaadid see oli umbes sellel ajal kui kanaldused kirjapandisee oli nii võimas
  et ma ei saanud aru ja siis juhtus nii et sattusime käima Tartus õhtuti ja 1 tähtkuju muudkui passis
 mina: üldse on see siinse reaalsuse asjad kandunud unenägemisse ja unenägudesse
 Ene: ja mina passisin teda teadsin eestikeelset nimetust Sõel
 mina: nt inglise keeles ja inglise keele üle arutelu... jms
 Ene: aga mitte seda, et tegemist on Plejaadidega
 mina: sõel või kopsik
 Ene: 7 tähte taevasõelas
 mina: jah
10:42 Enehttp://esopedia.ru/Knigi/Indeks?book=w19,2 võta sealt loendist Plejaadide kohta tulevad välja esoteerilise astroloogia lõigud kui rääkida kõige Ema , Isa ja Poja aspektist siis Plejaadide kaudu tuleb Ema aspekt kristluses on selle nimetus Püha Vaim
 mina: hm
 Ene: algaine
  mis on oma olemuselt sama puhas
 mina: sealt see nimetuste ja algse energia seos
 Ene: kui Elu
10:44 noo just
  nimetus loob vormi
  vorm loob väljenduse
  mõtlen siin peenemat vormi
 mina: saan aru
 Ene: enamasti tahavad vaimsusega tegelevad ainet nagu eitada või nagu mahateha aga pigem on asi nimetustes ja jämedates vormides mitte Algaines endas see on ka Algallikas sest Elu ju teadvus ei hooma teistmoodi kui mingis vormis Nii et see Poja tulemine läbi Ema ja selleläbi üheksaamine Isaga
  võib oma väga paljutähenduslikkuses olla aluseks paljudele Isa aspekti esindab Suur Vanker Poega, ehk teadvuse aspekti Siirius
 mina: huvitav
 Ene: Igaljuhul vaatasin et kui võtta 1 kraad luabtud kõikumiseks siis Alcione ja Siirius on 45 kraadises suhtes ehk siis haakub minu öise unega ka
 mina: ??
  sinu öise unega??
 Ene: jah ma siin tegelen kaheksakandadega jubabnädalaid  ja öösi hakkasin sobimata
 mina: 8kandadega??
 Ene: 8 kanda kaardile kõige võimsam kaitsemärk :)
  sa ei tea mis on kaheksakand ?
 mina: ei tea või olen näinud aga nime eit ea
 Ene: kui viisnurk enam ei aidanud ühejoonega tehtud viisnurk võeti vanasti kaheksakand appi lapsed oskavad kõik ühejoonega viisnurka teha ja see on palju vanem siin nendest punastest viisnurkadest :)
 mina: ok nüüd tean :)
10:53 ma tunnen, et see hakkab mul üle pea kasvama
 Ene: mul on tunne , et pean vist Anuga rääkima :) kas võin vihjata et sa jagasid minuga oma und
 mina: ja muidugi
 Ene: kuidagi tundub see hetkel midagi hoopis suuremat mina: hm
  igatahes tundsin öösel vajadust sinuga rääkida!    tegelikult tahaksin ma rohkemat meenutada, aga ei ole jõudu, et kõiki tagasi koguda, mida seal nägin, kuulsin, rääkisin...
TELEGRAMMIS: Pljeaadlastelt, Telegrammi tekstis algavad 6.03.2013

Kommentaarid