24.09.2012, Viilmaa ning neli põlve esivanemaid. (silver)

jutuajamine Vikkeriga :)

mina: tere
  mul on aega ja võimalust L.Viilmat lugeda.
  väga huvitav lugemine
14:49 (ilma irooniata)
  kirjeldab probleemi, jutustab sisu
  ja jätab valiku lugejale...
  et, retsepti pole, aga põhjused on niisugused
14:50 (st retsept on, et teadvusta põhjused ning vabane neist)
 Ene: jah
  tere
  Viilmaa on väga hea
 mina: jah
 Ene: ma lugesin enne jala murdmist :)
14:51 kõige peale noogutasin :)
  aga jala stresside peale mõtlesin et neid mul küll pole
 mina: ja see mehe ja naise vaheline asi on väga nüansikas
 Ene: pärast ta kusagil kirjutas, et kui ei näe mingit stressi
  siis on see väga väga suur juba :)
  et kõik need on olemas
 mina: :)
  no
14:52 samas olen end mitmel korral tabanud, et kogu see stressi ja suhete virrvarr on nii komplitseeritud ja omavahel põimunud,
  mis siin teha või tegemata jätta või kui teed kas teed õigesti
  et ainuke otsustaja on MINA
  aga kui ta iseendaga kimpus on, siis ...
  nojah
14:53 et kõik algab pisikesest tähelepanust :)
  no...
14:54 selle tagajärjel nägin ma täna öösel unes 4 põlve esivanemaid, enda ja teiste omi...
  kes ootasid oma järge taas-tulemiseks
  kohtasin ka katrini vana-vana-vana-vanaema
  kes oli katriniga sarnane ja siis veel teisigi...
14:55 kõik need olendid olid (jällekord) mingi kosmoselaeva pardal.
  see laeva motiiv kordub unest unesse...
14:56 Ene: eks mingit kohta peab nägema
  ja võimalik et see sõiduk
  meenutab kõige enam kosmoselaeva
  noo suhetega on väga keeruline selles osas
  et üksi neid ei lahenda
  nii et veab kui rääkida saab
14:57 kui ei saa, siis on see pigem isiklik areng
  mida teine aktiveerib
 mina: nojah, aga võib olla ei saa ka kuna üks väidab et on mõõt täis
 Ene: see yks pole siis sina ilmselt :)
14:58 mina: ja siis on vaikimine, sest iga püüe justkui osatab nö täitunud
  ei tea
  võib olla ei oska ma aru saada tema vaikusest öeldud asjadest
  või on need asjad, millele mina ei saagi mõjuda
  või veel midagi..., milles mina pean selgust saama
14:59 Ene: noo teise käes on tikud
  kütus on alati enda oma, mis põlema pannakse
 mina: eks see on selline mehelikkuse ja naiselikkkuse traumad, mille juured on kaugemal ja tagajärjed on jäigastunud selg ja kinnine mõte
  eks ole
  :)
 Ene: kas sa neid Marsi ja Veenuse sarja raamatuid oled sattunud lugema

Kommentaarid