26,04.2014, TAOTLUS Unenägemises. (silver)



maastik
unenägemisse tõusmisel oli vana teema, et ma ei näinud oma ümbrust. see on tavaliselt nii, et kui olen unenägemisse tõusnud, läheb tükk aega ennem kui ümbruskond hakkab mingit kuju võtma. olen korduvalt mõelnud, et kas seda nägemist (mis on ilmselt tõlgendussüsteem et ümbrus oleks mõistetav) ongi vaja. samas ei ole ma suutnud seda nutikat mõtet veel mõelda, et proovin ilma visualiseerimata liikuda. vaatame mis juhtub?

igatahes... tegelesin oma unenägemises ruumi järjepidevuse hoidmisega üsna tükk aega, aga siis tüdinesin sellest ära. proovisin materjali energiat. klaasi energia, seina energia, soolakivi energia (see on mul reaaliski olemas :) ), puidu energia. see käib nii, et pistan käe rahulikult (kui tormakalt teha, siis võib ennast ka ära lüüa :D ) selle sisse või sellest läbi. energiakeha tunnetab selle materjali vibratsioone, mille sisse ma selle lükanud olen.

hea küll. kui olin ära tüdinud astusin läbi akna välja ning taotlesin lendamist. kohe hakkas taeva tõmbama ning olingi juba Plejaadide poole teel. lend oli väga intensiivne, ülikiire - nagu oleks tõmmatud, nagu poleks see minu taotlus olnud!?

maandusin tühjale kivisele (mäletan sellist kärgjat paest - täna 06.01.2015 mõtlen, et see nö merepõhi oli mustjas, sarnanes selle teise unenäoga, obsidiaanne - kräbune), nagu oleks see olnud mere põhi kunagi) pinnale. 

mäletan, et keegi tuli minuga kõnelema

järgmine mida ma mäletan - mässasin nagu alati mingite rauakolude, takistustega. tavaline tegevus minu viimastes unenägemistes. (krt, nagu mingi puue :D )...

siis mõtlesin, TAOTLUS, et ma ise olen ennast sellesse justkui taotlenud. prooviks taotlesin selle risu kadumist. olukord paranes.

*********************************************************************************************

Telegrammis ilmunud väljavõte "Neli tehnikat teadlikuks unenägemiseks"
 viitab Robert Mossi raamatule "Teadlik unenägemine".

Castaneda kirjeldatud "Unenägemiskunst" kirjeldab energiakeha alalhoidmise ning sellega esimese ja teise tähelepanu keskkonnas teotsemisest.


Kommentaarid