01-02.01.2015, Unenägemine - obsidiaan-planeet - Lüüral!? (silver)

~ 30cm, kõõritades, ilmub keskmisel pildil ruumipilt
Wikipedia



The Orion drama is not an experiment done to someone by someone else. All those who choose to be part of the Earth Transmutation do so through their Free Will. 



This transmutation/Integration will affect the entire galactic family created through the Dimensional Infusion. This would initiate the beginning processes of the Integration back through the Prism of Lyra. The integrated polarities can thus be termed the "Orion Light. "

Raamat: THE PRISM OF LYRA

MINU UNENÄGEMINE 01-02.01.2015


magama heites, ei ennustanud miski unenägemise võimalust

kui see koht siis unenäos, magamise ajal tekkis, ma otsekui viskusin kehast välja ning hakkasin korteris ringi kolama.

mäletan, et ma kutsusin või tirisin kedagi teistki (ikka selles oma unenägemises) unenägemisse. see materjalide maitse (tiheduse, energia) katsumine, tunnetamine on justkui teatavaks lõbustuseks saanud :)...

no, igatahes, ühel hetkel arvasin, et nüüd on vaja välja kolistama minna. mu unenägemise korter asub ühes mereäärses linnas, mida tean oma varasematest käikudest. niisiis, otsustasin korterist välja minna.

murule maandudes mõtisklesin, et kuhu või mida teha. millegipärast mingi pikk reis ei tundunud võluvat.

seda enam, et minu ümber hakkas kõrguma (justkui kasvama) rauakolu, traadid mu kohal jms. mõtlesin, et krt, et, ei, sellega ma ei soovi heidelda...

silmasin eemal, merre ulatuvale neemele ehitatud majakat ning mõtlesin, et see on päris hea sihtmärk.

alustasin majaka poole lendu ning ühel hetkel mõtlesin, et oot, ma peaksin sel objekti laskma ennast tõmmata. meenusid eelmised, sarnased korrad. taotlesin, et see objekt nö tõmbaks mind enda juurde.

silmanurgas, tähistaevas torkas jälle plejaadide tähtkuju ning sellega seoses selgines taotluse meeleolu. täiesti ootamatult mu liikumise trajektoor muutus - taeva suunas.

liikumise kestel, no tegelikult oli see ikka järjest kiirenev kihutamine. niisiis, selle kestel vaatlesin vasturuttavat tähtede rühma. võib olla peaks mõnikord peatuma, et vaadata tähelepanelikumalt seda kuhu suundumas olen.

igatahes, täheparv, mille suunas kihutasin, suurenes, kuni ma olin ühel hetkel selle sees. see tunne, selle ruumi tunne oli tuttav. nägin nende parve avardumas ning ühel hetkel nägin planeete. no, igatahes, teadvustasin, et hakkan vist kohale jõudma. seni pea-ees lend peatus hetk ning keerasin nö jalad ettepoole. ja maandusingi, suht suure hooga, nii, et räntsatasin planeedi pinnale. ikka sellele samale hämarale, pimedale planeedile. pinnas, kuhu olin maandunud, oli kaetud justkui teravaservalise säbruga. niisiis plärtsatasin maha ning tundsin, kuidas need killud haakusid nagu takjad mu jalgade ja käte külge.

tõusin ning hakkasin sääri ning käevarsi puhastama. kõik ümberringi tundus selline kõva ja klaasjas. hommikul tuli pähe mõte, et kõik need korrad, mil ma olen seal käinud, nende kohtade maastikud olid mustja kivimiga nagu obsidiaan

vaatasin enese ümber ning korraga kuulsin ja siis nägin laine randa loksumist. olin kusagile vee äärde maandunud. nagu ma seal seisin, vasakul käel.

paremal käel, pisu eemal nägin mingit asundust. nägin aeda ning valgustatud majasid. ning keegi tuli minu poole. ja ma kõnetasin teda... küsisin, et mis keeles me kõneleme, et kas see on eesti keel. vastus oli eitav (no, ilmselt keele asja võib edaspidi üldse kõrvale visata kui ebaolulise - see on ilmsesti mu enese keeleoskustes kinni ja seal, pole sel lihtsalt tähendust)

ma küsisin tema käest, et mis koht, planeet see on. ta vastas, nimetades selle koha nime. (minu laisa unisuse tõttu, e viitsinud ma seda ärgates üles kirjutada ... teate küll, unesegune kinnitus, et.... see oli nii selge, see jääb ju meelde...)

aga ma tean, et unes tema vastus tekitas minus vastukaja, et ma tean seda nime ning hommikul kui ennast voodist välja ajasin, kerkis mulle mälusopist nimetus LÜÜRA. teadsin, et see on hoopis teine asi - isegi mitte täheparv nagu plejaadid.

ok, liikusime asulas ühe maja juurde ning meie vestlus jätkus. Küsisin tema nime ning ta vastas, Jeesus. Minu mõtetes seostus see Jeesuse asi konkreetse ajaloolise isikuga siin maapeal.

nimetasin, et seal, kust ma tulen, elas Jeesus 2000 aastat tagasi, et kas siinne planeet on järgmine koht kuhu maalt tullakse, et kas tema ja Selle Jeesuse vahel on mingi seos? Tundsin seda seost oma kõhuga, samas teadvustades, nagu fakti.

no, umbes sellised tunded ja mõtted, mis korraga mu peas pulbitsema hakkasi, kurnasid mu unenägemise tähelepanu ning ma ärkasin siia.

paar järgmist korda kui end uneägemisse tagasi surusin, ei tundunud mu unenägeja-minale sinna planeedile minek nii põnev ettevõtmine.

***********************************

Lüüra tähtkuju kohta leiab siit huvitavat lugemist. Muuhulgas leidsin, et selles tähtkujus on ka hulk eksoplaneete. sedastan sellelt:
Lüüra tähtkuju

Exoplanets including WASP-3bHAT-P-5bGJ 758 b and cHD 178911 BbHD 177830 b,TrES-1, and HD 173416 b have been discovered in Lyra. In January 2010 the Kepler Mission announced the discovery of the additional planets Kepler-7bKepler-8b, and three planets around Kepler-9 are expected to be the first of many discovered by the mission, which has a significant part of its field of view in Lyra.
In April 2013, it was announced that of the five planets orbiting Kepler-62, at least two --Kepler-62e and Kepler-62f—are within the boundaries of the habitable zone of that star, where scientists think liquid water could exist, and are both candidates for being a solid, rocky, earth-like planet. The exoplanets are 1.6 and 1.4 times the diameter of Earthrespectively, with their star Kepler-62 at a distance of 1,200 light-years.[10]


Asjad lähevad üha huvitavamaks. Leidsin veebist ühe lehe (ja kinnitan, et mul ei ole neist asjadest mingeid eelteadmisi), mis kõnetas mind ning millelt on leida Lüüra (ja Vega ja Siriuse ning Arcturuse ja Plejaadide teemad. Soovitan hoomata!
...The first area to be eventually colonized after the Founders' fragmentation was in the general vicinity of the Lyra constellation. Most of the galactic family that has genetic connections to Earth has roots in the Lyran system. It was there that the first attempt at integration occurred.
The Founders thought that it would be easy and predictable; instead, humanoid life-forms spread outward exponentially until a very intricate tapestry was woven. The threads of the tapestry began to become tangled until eventually the origins of the thread became lost in the colorful maze of the tapestry's design...

ja veel üks väga huvitav repliik:

...Within the souls of these repressed people existed a great desperation. They knew the extent of the Orion Empire's control. The Empire had devised ways to control astral bodies; death was no longer freedom. Many individuals studied with heretic teachers to learn the ancient knowledge of dimensional consciousness travel. Few were successful, but those who were found a way out of the Orion system forever.
....The crucial stage is occurring presently upon the Earth - the mass reawakening of millions of souls to a greater spiritual purpose. This awakening occurs naturally and begins to accelerate a widening of the gap between the positive and negative poles (as seen presently within society). The accentuation of this gap serves to polarize and highlight the choices society may take - making it clear that choices MUST be made at this point in time.

Humanity does not have the ugliness and pain of a tormented past to the extent that the Orions had. As Earth reawakens, all the tools become visible for humanity to claim responsibility for the Whole and the Self.

The painful Orion memories may continue to surface, but the healing of them will occur though humanity's proclamation of freedom and choice."

Kommentaarid

  1. Raamatus “Teist saavad galaktilised inimesed” räägitakse Lüüra/Siiriuse kultuurist. Vega siis Lüüra tähtkujusse kuuluv täht ja olevat ta mõjutanud siis Lemuurial olnud inimtsivilisatsiooni. Samuti ka Hyperborea sama raamatu andmetel olevat olnud lüüra/siiriuse tsivilisatsioon. Vega oli Põhjasuuna täheks 12 000 aastat tagasi, arvatavatel aegadel kui Atlantisele saabusid lõpuajad. Huvitav on ka see, et esimesena mõõtis kauguse Maast Vegani eestimaalane Struve. Voyager 1 suund on ka Vega, kohalejõudmiseks peaks tal minema 40 000 aastat.

    “Veega loomingus tulid energiad, mis tõid esile selle, mida tänapäeval nimetakse “inimeseks”, ning taevaste väehulkade energiad võiamldasid sellel inimesel areneda ja levida tervesse Galaktikasse suuremal määral, kui muu valguselooming on seda teinud”
    ….
    Teie Päikesesüsteem valiti selle saja varemnimetatud hulka, kuhu tuua inimprototüübi esimesed energiad Veegalt. Selle saja valitu hulka anti siis planeet maale ja teie Päikesesüsteemile kõigist eeterliku tsivilisatsiooni liikidest esimene suur eeterlik tsivilisatsioon. See ongi põhjus, miks teie planeeti ja tema väehulka, Vaimset Hierarhiat käsitakse eriliselt õnnistatud olukorras olevana. See selgitab miks inimsed, keui neid sunniti maalt lahkuma, levisid laiali üle selle galaktikasektori. Kuid nad andsid tõotuse taassiseneda teie Päikesesüsteemi ja tuua siia uuesti tagasi inimtsivilisatsioon. Nende tõotuste osaks oli niisiis täita Veega süsteemi inimeste karma ja võita see süsteem tagasi valgusele “…

    (lk 187 “Teist saavad Galaktilised inimesed”) http://vikker.wordpress.com/2010/03/31/aprill-2010/

    VastaKustuta

Postita kommentaar