4-5.01.2015, Tähiskujundid taevas, selle energia tulek maa peale, Virtsu, (silver)

õhtul uni ei tulnud ning unenäkku libisemine toimus väga märkamatult.

kõik tegevused toimusid Virtsus, Vanalinnas, kus on töökojad ning kalurite maja jms

oli talv ning jää kattis merd, Suures Väinas. kalurid (ikka see sama seltskond, kes mu unedes kalapüügiga tegelenud on), Raul, Heldur, Isa, palju teisi, reaaliski eksisteerivaid mehi.

hakkasime kalapüügivõrku, lumevalges õhtuhämaruses, jää alla laskma. sellega peaaegu valmis, selgus, et võrgulina ei olnud lahti läinud ning seda tuli sopsutada. tasapisi, natukese haaval lina küljed läksid lahti.

pöörasin selle tegemise ajal pilgu taevasse. taevas oli tähine ning ühtäkki tekkis üle taeva hulgaliselt tähtedest moodustuvaid kujundeid, otsekui mingiks sõnumiks. ütlesin oma kaaslastele, et vaadake üles, taevasse, mis seal toimub.

kõik pöördusid, et vaadata. avanev pilt oli lummav ning unemina teadis, et sellel on mingi tulemise või teateline tähendus. otsekui selle kinnituseks täitus õhk me ümber otsata hulga punakate tähekestena ning mu kehasse voogas isevärki energiavoog. ma ei jõudnud sellesse süveneda, sest mu magaja keha tõukas unenäost välja.

see ootamatu tulek, mulle tundmatu, arusaamatu aga jõudsin tunnetada, et see polnud ähvardav, kuri. see oli nagu sõnum, tundmatu täiesti, lihtsalt tundmatu... ilmselt see massiivsus.

tähekesed hõljusid me ümber, õhk oli neid täis ja tundsin endas nende vibratsiooni, see siis peletas või sõi mu unenäo tähelepanu ära.

ärkasin ning ei uinunud tükk aega.

unenägu jätkus küll isa emaga, st. vanaemaga ja Virtsus, aga laeval...

*************************************

lihtsalt veebis sobrades, leidsin Valgusesaare lehel sellise asja:
ehk on see huvipakkuv. ilma eelootuste ja -arvamusteta. "Uued universaalsed kiired, täitumine vaimu kuldse valgusega ja rännak Sise-Maale"

Kommentaarid