episoodid ajast, hüpped ajas, (silver)

Sekund
Minu Uni kirjutab 6. jaanuar. 2011

Segadused ärkamistega öösel, kellaaegadega...

ärkan 1-millegagi... 3-millegagi... siis ärkan 23. 55. Vaatan mitu korda kella – ikka sama 23. 55. Aga tean, et olen vahepeal ärganud hilisematel aegadel...

Lõpuks ärkan 4-millegagi... uurin igaks juhuks tükk aega, mitu korda kella, kas ikka on 4... 4. 11.

Unest on meeles uhkelt valjastatud suur hobune... palju igasuguseid nahkrihmu, läikivate metallkinnitustega...


Silver kirjutab 06.08.2007

tänane öö viis mult nädala.

mu päevade loend on lootusetult sassis....
mu kell näitab 13 kuupäeva
see on nädal aega tänasest edasi
terve nädal ja mul ei ole ühtegi mälestust sellest, mis on vahele jäänud, vist mitte vahele, aga mis on kusagil mujal olnud
mitte ühtegi mälestust

ning ma ei mäleta oma kella keeramist...
ja siis on sel kellal ka seierid viltu. kaks olulist seierit on muutnud iseseisvalt oma algpositsiooni, nagu kokkulepitult. ning need ei lähe tagasi enam, nagu oleks see tehase aprillikuu must huumor...

veel ennem kui ma kellamüsteeriumi avastasin, sain oma kolleegidelt teada kaks lahkumisuudist.

mis veel ootamas?

teised ei teadnud vahepealsest ajast midagi...

(oli seal üldse midagi, või on mul skleroos??)

Stephen Hawkingilt Ajast:

Kommentaarid