09.02.2015,Unenägemine rohelisel planeedil, Plejaad, Aldebaran, Orion (silver)

08-09.02.2015

Selle öö unenägemine algas selgest tundest, taotlusest, otsusest, mis sündis  õhtul kui läksin õue.

Vaatasin otsivalt taevasse ning nägin Orioni tähtkuju, vöö joont järgides, ere Aldebaran ning sealt edasi, jah, Plejaadide täheparv. Ma teadsin, et täna öösel olen valmis unenägemiseks. Kuulatasin enda seest, kas keegi, miski taotlusele ka "vastu väidab". Senine praktika viitab, et vastuväite puhul ei toimu midagi, et Taotlus polnud piisava selguse ja tugevusega.

Läksin magama ning ühel hetkel mu unenäo režiim muutus. Hakkasin tajuma ruumi enda ümber sellisena nagu see minu jaoks unenägemises tavapäraselt on. Kõik aistingud toimivad ja nii energiakeha kui magav keha on seosest teadlikud.

Kõndisin (huvitav, et enamasti, kui ma oma unenägemistesse jõuan, on see ikka öösel, hämaras) tuttavates ruumides ringi ning ei kiirustanud kusagile välja. St ei Plejaadid ega miski muu tung mind tegemistes ei seganud. Vaatasin vahelduseks oma käsi ja hõõrusin neid vastu nägu ja keha. Tavaliselt paneb see liigutus mu magava keha surisema, st magaja saab aru ühenduse reaalsusest. Kui see ka ei aita, siis plaksutan kätega vastu keha, hõõrun neid intensiivselt üle keha, kuni reaktsiooni tekkimiseni.

Teine asi, püüdsin oma astumistega niipalju kära ja kolinat teha kui võimalik. Alguses olin natuke heitunud, et keegi võib ärgata, aga kui ma aru sain, et neis ruumes kus hetkel olin, polnud hingelistki, siis lustisin sammumismüra tekitamisega üpris pikalt.

Ok, sain ka selle korra magava keha reaktsiooni kätte, aga aeg ajalt seda ühenduse värskendamiseks pean tegema (igal ühel on omad nõksud ning oma suhteliselt õrna ühenduse hoidmiseks pean neid liigutusi üsna sageli tegema)

Ühel hetkel see ruumides ringi kondamine ammendas ennast ning ma otsustasin välja minna. Selle ruumi seinad ei olnud nö monomaterjalist. Uudishimust proovisin oma võimed sellesse siseneda, et energiat tunnetada. Põrkasin esialgu vastu jäika seina, aga pressisin ennast kuidagi moodi siiski seina. Tunnetasin selle seina materjali vaheldumisi, tuima tellise ning seal oli nagu veel mingi segukivi, mis mind sellest läbi liikudes, kriipis ja kratsis.

Astusin uuesti tagasi tuppa ning mõne aja pärast, kui olin sihitult, ruumide sisu alal hoides, ringi kõndimisest ära tüdinenud, otsustasin välja minna. Läksin õue, läbi akna ja seina liitkoha. Tundsin keha vasema poolega klaasi ja puidu erinevaid "maitseid", teravat ja pehmet ja keha parema poolega, mis seina läbis, tundsin kivi, tellise tuima energiat.

Enamus kehaga väljas, hüppasin lõpuks maapinnale ning vaatasin enda ümber. See koht on mulle tuttav, vana tuttav mu paljudest eelnevatest unenägemistest, see on üks asum vbl linn, mere kaldal, mu elukoha aknad on vaatega mere poole, väga hästi merd küll ei näe, aga siiski. Paremale poole jäävad mäed. St. see asum ongi ise madalmägede vahel, roheline. Usun, et esimest korda külastasin seda 2002 aastal jaanuaris, esimene ülestähendatud unenägemine, mis mul alles on:

Jaanuar, 2002, Ilm oli ilus. Päikesepaisteline, selge sel päeval.

Unenägemises, sain aru, et libisen magavast kehast välja, tõusin ülesse. Avasin magamistoa ukse ja läskin suurde tuppa. See oli lage nagu oleks tühjaks viidud. Sain teadlikuks, et võin liikuda tahte abil (meenusid CC raamatutest loetu)

Liikusin tänavale, see vastas enamalt jaolt sellele, milline kirjeldus on mu temast reaalses maailmas. Vaatlesin mööduvaid autosid ja loodust, puid. Kuni selleni oli pilt/unenägemine sarnane reaalsusega. Pärast seda kui olin mõelnud, et lähen oma Naist vaatama, sest olin kindel, et ta peaks aduma minu sealolekut kui ma temani jõuan...

Liikuma hakates, muutus Tallinna välimus oluliselt. Tallinn osutus mäeveerul olevaks linnaks, mis asus merekaldal. Ilus, rohelusse uppuv asundus. Lendasin selle kohal, teadvustades, et võin oma liikumiskiirust tahtega muuta. Karjusin endale, et kiiremini. Effekt oli, et lennu tempo muutus, aga momentaalset ümberpaiknemist ei toimunud.

Mõistes, et ma ei suuda orienteeruda, maandusin ühe, see võis olla  mingi ajalehe putka, juurde. Pöördusin seal viibiva naise poole, et kas ta juhataks mind med-raamatukogu poole.

Siis helises telefon.
Kehas oli madalapingeline surin, astumine tegi tugevaid matsuvaid helisid.

See teadmine varasematest käimistest on selge ning orienteerun ümbruskonnas juba üsnagi hästi. Tean, et seal eespool on üks neem, kus elab keegi mees. Tema juurde naases mu seekordne unenägemine. Paremale poole, nagu eelpool juba ütlesin, tõusis mäeveer, kus asetsesid, mitte just tihedalt, elumajad.  Vasemal pool oli linnahooned, mitmekorruselised ja seal eemal, vasemal - tööstusala… see on koht, kuhu ma aeg-ajalt kinni jään ja kõikide nende torude ja konstruktsioonidega mässan.

Liikusin, kõndisin mööda muru edasi ning püüdsin tunnet tekitada, et kuhu minna. Millegipärast taeva poole vaatamist ei tulnud kordagi meelde (ilmselt sinna minemise taotlus siis nii suur polnudki). Pigem otsisin, et kas kusagil on keegi üleval? Kõndisin mäeveerust üles ning vaatasin mingit maastiku detaili ning lasin sel ennast tõmmata. St taotlesin tõmbamist ning tundsin, kuidas aeglaselt küll, aga siiski hakkas objekt mind tõmbama.

Aldebaranist
Ühel hetkel seisin maja ees, kuhu pärast hetkelist kaalumist ka siis astusin. Leidsin seal tubasid kus inimesed magasid ning ühest voodist nägin naisekeha helendamas.

Vahepalana, oma unenägemistes on mul kordi seksuaalsuhteid olnud, see tundub erutav ja samas täiesti normaalne. Ju on siis nii vaja. Seekord toimus midagi ootamatut. Jõudsin seda keha vaevalt puudutada, silitasin seda käega üle selja (see oli seljaga minu poole). Puudutasin korraks ka tema genitaale, mille tagajärjel kattus mu käsi kleepja ainesega…
Äkki pöördus see inimene minu poole ning kõnetas mind…

Püüdsin oma kätt sellest kleepuvast ainesest puhastada ja sain seda kiseljate klompidena käe küljest lahti.

Ühel hetkel tuli veel keegi ning leidsin ennast elava diskussiooni keskel. Ta küsis, et mida ma seal teen ning ma nimetasin, et olen unenägemises ning rändlen niisamuti ringi ja vaatan, mis mind tõmbab. See naine (mees/naine) ütles, et seal neemel elab ka üks unenägija, kes tõmbab inimesi oma unenägemistesse, et ta on mitu korda tema lapsi unenägemistesse tõmmanud. Miks, sellest ma ei saanud aru. Ühel hetkel tulid ka need lapsed koju.

Korraga küsis, et kuskohalt ma unenägija siis tulen. Ta võttis mingi raamatu, märkmiku. Avas selle, ning hakkas sealt tsiteerima ja korraga ütles, et tule loe ise. Kummardusin, et lugeda ja imestasin, et tähed ja sõnad ja read ei ujunud vaid püsisid paigal. Hakkasin sõnu lugema ning minuni jõudis nende mõte. Mulle tundus, et see oli lihtne tekst, mille sisust sain sel hetkel väga hästi aru ning imestasin selle lihtsuse ja siiruse üle… aga enam ei mäleta, millest see oli…

Siis hakkasin selgitama kuskohal mina elan, tema samal ajal püüdis seda siis suurele paberile visandada. Nägin kuidas tal oli nö galaktikate kaart kuhu siis üles paremale serva hakkas ta maad ja meie päikese süsteemi visandama. Kõnelesin, et ma tulen planeedilt mida inimesed kutsuvad Maaks ja see on kesksest Päikesest kolmas planeet, millel on kaaslane. Ja et Päikesesüsteemil on 9 planeeti. Panin tähele, et sellel paberil oli kuupäev 26 jaanuar. Leidsin unes küll, et nende planeet tiirleb kiiremini kui Maa… Selle järelduse ütlesin välja, et meil on juba!?3 veebruar?

aga nüüd, siin olles mõtlen, et ehk nende planeet tiirleb siis aeglasemalt kui Maa. Vaatasin seda joonist põhjalikult. Eskiisi keskel asetusid enamuses teineteise suhtes mingi nurga all suured täheparved, mu mäletamist mööda oli paber korralikult kaetud ja galaktikate telg tõusis vasemalt paremale tõusvas joones, parema nurga suunas. Seal kusagil asetses ka meie kodugalaktika, päikesesüsteemiga.

Kõnelesime veel veits, sinna tuli ka üks suur koer. Perenaine ütles, et see koer kannab hoolt tema hügieeni eest. Sõbralikult lutsutas see koer kõik mu kümme näppu puhtaks.

Pöördusin uuest, et vaadata skeemi ning nägin, et joonis oli laiali valgunud. Ta ütles, et joonis kaobki mõne aja pärast ning paber muutub puhtaks ja seda saab uuesti kasutada.

Saksa VRIL
Vaatasin välja. Unenäokehas sain aru, et minu magaja keha võib olla mingis energeetilises seoses selle planeedi või selle energiakogumi konkreetse energiakehaga.  No … elame näeme. Kas siis episoodis tekkinud tõdemuse tugevuse või millegi muu tõttu, aga ühendus katkes…

Miski viib mu mõtted Aldebaranile, sealsele planeedile. Vaat, me ei jõudnud veel selleni, et tema kõneleks oma planeedi kohta midagi :)




Ärkasin oma selleöö esimesest unest. Käisin vetsus ning silmad kinni lasksin äsja toimunu üle ning lootsin unenägemisse edasi minna, kuid seda erilist enda sees ei tundnud.

Kommentaarid