Joon, mis jagamas on pooli (silver)

avali maastikul
silm ületab, libistab välju
maadligi viise
voogab hilju
vesi koogab mu jalgu
taamal leiab silm 
joone jagamas
õhku mis toiduks veele
vett, mis seemneks õhule

ma kuulan hääli


Kommentaarid

  1. Ma räägin sulle unes
    Kuidas oli elada
    Kõik need paganase pikad aastad
    Kui päike paistis lagipähe nii heledalt
    Et ma enam ei näinud tema valgust
    Kui öö oli liiga pime leidmaks tähti
    Ja ma ei teadnud
    Kus mu kodu on
    Või kas ta üldse on kunagi olemas olnud
    Ma räägin sulle unes
    Kuidas ma otsisin
    Kindlamat tuge kui liuglev liiv
    kandvamat pinda kui voolav vesi
    Ja ma ei teadnud
    Kas ma kukun
    Või kas ma üldse kunagi seisnud olen
    Ma räägin sulle unes
    Kuidas maa süda lõi trummi
    Ja tuul lennutas mu läbi aja ja loo
    Ja ma ei teadnud
    Kas ma suren
    Või kas ma üldse kunagi elanud olen
    Ma räägin sulle unes
    Mu hääl hajub hommikuudus
    Uniseks hingamiseks
    Ja sa ei tea
    Mida sa tundsid
    Või kas sa üldse midagi tundnud oled

    VastaKustuta
  2. Sinu sõnumi kõma on nii võimas, et minu vastuskaja tuhmus ja haihtus. Tänan Sind!

    VastaKustuta
  3. Mõnikord ei saa hommikul aru, milline elu, milline aeg, ruum, inimesed... Pooli pole. Kaootiline kõõlumine, hingad ennast ärkvele... Ärkvelolek tekitab joone kahe vahele. Kohalolu võib olla täiuslik nii seal kui siinpool joont.
    Aitäh, et oma mõtet jagasid, muidu poleks see salm meelde tulnud ja muugi poleks :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar