Minu Uni,esilekerkivad mälestused Idasuunalised uned 2014 aastast,Mäle

17.03.
Mind on kuidagi seotud suure sini-lilla munaga, mis meie maailmas hõlmab „miilide“ suurust ala.

Tahan teada, mis muna see on? Kas saaks ka teisi sellega siduda?

Hakkan siis ida poole liikuma, uurima ... Leian erinevaid, aga väiksemaid roosakaid, mida saaks mõnedele näidata, et nad need leiaksid. 

Aga mingist suurusest alates on neil valvurid juures. Ja need puutuvad meie maailmaga kokku ainult ... mingis vaevunähtavas osas.

Sellel kõige suuremal on suured mustad valvurid – nii et ma ei saa kellelegi teisele seda näidata. 

19.03.
Minu ... kaksik-vend ... elab ... elas ... idas ... sama, kristall-muna koht ...
Kutsutakse mind tema matusetalitusele, põletamisele ...

Ja juba ärkamisega tuleb: „Isha“! Marenson on kirjutanud temast raamatu ... 

23.03.
Unes jälle Venemaa lõunas ... Siberi ja Mongoolia ... laial alal ...

Saadetakse kaks mind „kätega“ otsima ... aga löön „käed“ tolmuks laiali. Annan teada, et ma ei taha, et mind leitaks. 

1.04.
Saan maarohtudest teed eidekeselt, savikaane alt ... alla tekib märkamatult maasavist purk.

Koht on jälle kuskil Siberist lõunas ...

Aga siis hakatakse mulle ette andma kandilisi kollaseid, ümmarguste kaantega purke ...  

Kommentaarid