MoskYork, 07.08.2007 (silver)

lendasime moskvasse. see oli pikk ja võimas lend. tundsin, kuidas õhk ja tuul mu kehast mööda vihises. tundsin, kuidas mu käteliigutustest paranes mu lennukõrgus 

jõudsime moskyorki, mis oli suur, rohkete kõrghoonetega linn mis asus mere kaldal. 
nägin lennuvälja, mis joonistas maale oma õhkutõusmise radadega kuusekujutise. tundsin linna rõhku ja õhkamist oma kehal. kuulsin alt liikluse suminat. 

hakkasin tundma, kuidas mu jõud lendamiseks kahanes. pidin tegema pingutusi, et jõuda hoonete katuste tasandile. ikka leidsin ennast ohtlikult madalale libisenud olevat... 

alustasime koduteed. 
mäletan, et jõudsime hiiumaa kohale, vähemalt teadsin unes kontuuride või muu järgi, et see on hiiumaa saar. 

mu lend oli väga raskeks muutunud. pidin tohutuid pingutusi tegema, et ennast kuidagi õhus hoida puude latvadest ohutusse kaugusse hoida. tundsin kuidas mu lihased kõik tuikasid... pidin peatuma, et jõudu koguda. et hoida vajalikku kõrgust. 

ma ärkasin ja mu lihased tuikasid valulikult... 


kõik oli ikka veel sama veider

Kommentaarid