Minu Uni nägi unes...21.04.2015

Unes:
Mul on orjad. Hoiavad minu majapidamist korras. Lihtsalt harjumusest – sest nii on meil alati olnud. Ma ei pea neid käskima. Arutame koos, mida ja kuidas on vaja teha. 

Ja mul on kuskil naaber, kes süstemaatiliselt käib kahte minu orja endale appi küsimas. Nii on ka alati olnud.

Olen vähehaaval aru saanud, jälgede järgi orjadel, et temale meeldib oma tahtmisi orjadele kätega selgeks teha. 

Nüüd on olukord kujunenud vähe keeruliseks – kaks orja, keda ta on viimasel ajal endale valinud, on Vabanenud. Ja juurdlen, kas peaks nemad selleks ajaks saatma mingeid „vajalikke“ töid tegema, kui naaber jälle kahte endale küsima tuleb. Sest nende peksmine ei anna mingit tulemust. Ori teeb nagunii seda, mida ta peab tegema. Ja Vabanenu löömine lihtsalt omaenda kapriiside väljanäitamisena võib tekitada lööjale ... „peegel-efekti“. Aga mõnele teisele minu orjale võib sellest ehk kasu olla enda uurimisel ...

("orjadest" unes ei ole veel aru saanud... Vabanemine .... jah...) smile emoticon

Kommentaarid

  1. Orion ori on; Sirius - Orjatäht; Eestis on Orioni seostatud rehepeksu ja koodiga.

    VastaKustuta
  2. Vähehaaval olen hakanud orje seostama meeltega: nägemis-, kuulmis-, ... - e. inimese 5 meeleväravat.
    "orjade" vabanemine oleks siis meelte vabanemine e. vastava meelega tajutava maailma-osa aktsepteerimine sellisena nagu see on.

    VastaKustuta

Postita kommentaar