Mustad käed!? Vibratsioon, tunnetamine, glüüfid selgrool, sabajuurest kuklani, 29.04.2015 (silver)

öö jagunes kaheks unenäoliseks osaks ning selle vahele jäänud energia "katsumiseks", voogava energia tunnetamiseks.

esimeses pooles hakkasin ühe hetkel täheldama kohta, milles olin... seal oli palju erinevas vanuses lapsi kuni selleni välja, et osad nendest olid peaaegu embrüolaadsed. see oli juskui mingi päevahoiulaadne koht. lapsed, ka need embrüalaadsed jooksid, mängisid ja kilkasid, nagu lapsed ikka. 

välimuselt nägi paik välja nagu hulgasiselt avatud ruume, mis olid välja tahutud liivakivikaljude sees. ruumid avanesid erinevatele tasanditele. olid vannid või vann'jad kohad, liumäed... jne, lapsed jooksid seal veikestest treppidest üles ja alla ning koht oli kära ja rõkkamist täis.

nägin ka oma lapsi. mingil hetkel tekkis mu tüdrukul kellegagi mingi jagelemise teema. kutsusin ta kõrvale, kuid mu küsimus ja jutt pahises temast mööda, sest ta oli trotsi täis. mõtlesin, et võtan ta ümbert kinni. võtsin ning kõnelesin midagi lohutavat. tundsin, et trots annab tasapisi solvumisele ja kurbusele maad ja ta puhkes ka nutma. emmates teda tundsin hetkeks unenägemisele eelnevat ülekeha vibratsiooni. sel hetkel jätsin ilmnenud taju tähelepanuta.

järgmine hetk tekkis mu poisil mingi teema kellegi tüdrukuga. poiss oli löönud. ärritusin selle peale... seal oli ka mu endine kaaslane, kes manitses mu poissi korrale. läksin vaatama, et mis juhtus. kutsusin ka tema kõrvale. 

pika punnitamise peale sain asjast aru, mis oli toimunud. võtsin ta ümber kinni, aga ta oli nii trotsi täis, et tahtis ennast mu haardest vabastada, mina püüdsin tema kõiki jäsemeid kokku kogudes oma sülelusse võttes, et oodata kuni ta raev raugeb. see pressis aga igalt poolt välja ning need ilmnesid nagu mustjate jäsemetena. 

mida tugevamini ma seda oma embuses hoidsin, seda tugevamaks muutus surve, seda tugevamaks muutus mul unenägemise eelne kehaline vibratsioon. ühel hetkel tabasin selle vibratsiooni kui kutse aga ma unenägemisse sisenemine jäi ära. 

vibratsioon jätkus ning stseen kadus, taotlesin sõnaliselt peaaegu haukudes - käed! ma tahan käsi näha!

ei midagi...

siis mõtlesin, et ehk aitab kui ma kätega oma nägu patsutan (tavaliselt ju aitab :) ), sellest mu vibratsioon suurenes ning mu patsutused muutusid raevukamaks, kandusin nende patsutuste tegemisega ülejäänud kehale, vibratsioon kehas tugevnes veelgi (kuigi kui praegu mõtlen, et see vibratsioon oli isegi juba päris tugev)...

ning siis ühel hetkel viskusin voodisolevast kehast välja, peaagu põrkudes (või nii ma mõtlesin, sest reaalsuses peaks sein sellise hüppe peale vastu tulema küll :) ) seina vastu. ma nägin ruumi kohe, samal ajal jooksin paigal, kiiret tipijooksu ja vahepeal vähekese vaibunud vibratsioon ägenes jälle.

aga midagi oli justkui nagu viga, et ma ei saanud korralikult liikuda, olin nagu liikumispuudega, nagu purjus ja tundsin, et midagi tumedat ümbritses mind. nägin korduvalt, et mu näole tahavad asetuda mingid mustjad käelaadsed. kahelt poolt asetusid need mu silmadele. need tulid nagu tagant. neis ei olnud miskit halbaennustavat. tõrjusin neid kõrvale, nagu lükates eemale. 

oma tõkestatud, justkui "purjus" olekus kõikusin üle toa (selles olekus teadsin, et olen oma praeguses korteris) ning kõikumine oli nii massiivne, et komistasin ja kukkusin vastu riidekappi, või vähemalt tundus nii, et ma kukkusin, põrkasin vastu seda ja sealt edasi justkui lohisesin vastu kaminat...

see mustjas energia kogus tugevust ning ühel hetkel oli see nii massiivne kohalolek, et unenägemine kadus kehalise vibratsiooni taha ära... kuulatasin vibratsiooni ning püüdsin tunnetada seda vibratsiooni. ma olin ja ei olnud unes. hakkasin erinevaid, tollel hetkel olulistena tunduvaid võtmesõnu lausuma - mõtteliselt. muid mõtteid ei olnud ainult taotlusena tekkivad võtmehaugatused. 

ümbruskonna helid oli kõik üheaaegselt hoomatavad ja vibratsioon oli väga tugev. erinevatele taotlustele reageeris vibratsioon erinevalt....

ühel hetkel see eksisteeris ainult alakehas kuni nabani, siis teise taotluse, küsimuse peale laies massiivne, külmalaadne soe vibratsioon (nagu tunnete ehk mõnikord, et külmavärinad on üle keha kui on midagi, mille kohta tekib ootamatu äratundmine või on õudne või õudsalt põnev :) )

kogu keha pulseeris ja vibreeris ja korraga, mingite sõnade peale hakkasin tundma kuidas vibratsiooni suund muutus kord pealaest, mööda selgroogu alla, sabajuureni ja siis teistpidi. enamasti toimus see sabajuurest ülespoole, pealaeni. see liikus ühise frondiga. tunnetasin seda nagu paitamiselaadset.

glüüfidest pildi saamiseks
mingil ajahetkel kujustus mulle tunne, taju, et mu selgroole, sabajuurest kuklani on reastatud piktogrammid, tunnetasin neid täiesti reaalselt - need olid neljakandilised, piklikud glüüfid, mis paiknesid teineteise järgi, nagu nimetasin, sabajuurest, kuklani - tundsin nende jäljendit oma selgrool, selgroos... haa, praegu kui sellest kirjutan, käis tuttavlik surin üle keha :D. järgmisena liigutasin end energiakehas ning katsusin glüüfe. Sabajuurel olnud glüüfi näppides, tuli nö kinnistuskile (ah kui tehniline ) pealt maha. vaatasin terasemalt ja "nägin" glüüfe ülalt alla ja mõistsin nende sisu
http://en.wikipedia.org/wiki/Glyph,. 

kõige selle surina ja tajumise kestel olin teadvel, kartuseta. samas kui ma teadlikult taotlesin et mul on hirm, natuke hirm, kohutavalt hirm, siis ülekehaline vibratsioon suurenes. meenus sellel kohal, Castaneda kirjeldatud ally'de teema. et ka seal olid nõiad neid doseeritud hirmuga meelitanud. jätkasin juba kutsega, konkreetse pöördumisega, tundsin vibratsiooni tugevnemist. 

nii see katsetamine jätkus. olin selle kestel rohkem ja rohkem nö teadvel, ärkvel. lõpuks tegin silmad lahti ja vaatasin niipalju kui silm ulatus, ennast pööramata, ruumisolevat. ei näinud peale öiste varjude midagi. jätkasin kutset ja pöördumist, küsimisi, korrates ja pöördudes tagasi eelmiste küsimuste juurde. sain enamatel kordadest keha läbiva vibratsioonilise reaktsiooni, mõne küsimuse juures intensiivsema, ühes suunas liikuvana, teisel puhul teistsugusema. unes arvasin äratundvat mingeid korrapärasusi, aga praegu ei leia neist midagi. 

kokku võiksin seda tegemist ehk võtta - olin mingis seisundis, mida tajusin millegi kohalolu tunnetamiseks, kommunikeerumiseks... mul olin hirmuta ja muude sarnaste emotsioonideta. see võis olla mu enda mingi tasakaaluseisundi tulemus. kõik on võimalik. vibratsioon, selle muutus nii suunas kui intensiivsuses oli reaalne, nii reaalne kui see kehalise tunnetusega olla võibki.

võtan olnu teadmiseks ja vaatame mis tuleb :D


**************************************************

maiadest ja nende glüüfidest

I've had this really weird problem for some time now. I’m a poor sleeper at the best of times, but sometimes I wake up during the night (sometimes more than once) with a fast vibration happening in my body. It feels the same as violent shivering when you’re very cold, or like a cellphone vibrating, but I’m not cold or in any way uncomfortable.

Read more: http://www.healthboards.com/boards/adrenal-disorders/465662-body-vibrating.html#ixzz3YfYZESVg

******************************

Lucid dream vibrations are useful for telling how close you are to success. As you relax closer and closer to a nonphysical focus and away from a physical focus it’s very likely you’ll encounter what are called “lucid dream vibrations” and lucid dream rushing noises

Kommentaarid