Mina Olen See Mis ON (silver) 13.06.2015

ma näen, õigemini on see tajuline nägemine, ma näen puid, möödalendavaid linde, putukaid, tuulehoogu, pilvi, taevast, hääli ja tajun igas hetkes sündi, loomist.

ma tajun kuidas Mina Olen See Mis ON, ma olen Looja, kes on Olemise igas hetkes ning õppides olemise kaudu ennast üha ja enam tundma... iga rohulible, puu, kivi või elusolend, inimene, on Minu ilmnemine, kanal olemisse... ma tean, et minu avaldumine kõiges on mu eneseteadlikuse edenemine ning sedavõrd, kuidas minu Loodu saab eneseteadlikuks, saab ta teadlikuks oma Suurusest ja Mina saan teadlikuks selle loodu kaudu, mis on mind ära tundnud.

ma tajun kuidas Mina loon energiate kaudu olemist, tajun kuidas loon puud ja olen samas puu ja mina, loon möödalendava tuule nagu kerge tujubriisi... tajun oma kohalolekut kõiges ning see on hea.

tajun, loon ja kasutan halle, tumedaid energiaid, voogusid, et saada eneseteadlikuks. ma tajun mõistmist ning osadust kõigega ning miski selles pole muud kui osadus, armastus, sest loomine saab toimuda vaid läbi ühinemise. selles on kõigel oma koht.

ma tajun kõike üheaegselt. heli on mu avaldumine, kuju on mu avaldumine, ma olen see mis ON, kõikjal samaaegselt ning selles on vaid praegu

mõistan, et sellest kirjutatakse kui Esimesest päevast, Teisest päevast, Kolmandast päevast, Neljandast, viiendast ja et igal päeval lõin midagi, milles Ennast väljenduda, tean enda algenergiaid ning nende talitsemises sündida võivaid kogemisi...

ja siis tuleb kuuenda päeva hommik, millal Mina Olen lõi Meie, Sündis Inimene, kes on Mina.

Mina Olen See Mis ON hõlmab mees ja naisenergiat, mis armastuses Loovad Meie ruumi, enesekogemist. Kõik, mis ilmneb, on selleläbi valmis saanud ja see mis tulemas, ootab armastuses avaldumist.

Laupäeval sündis Meie.

Ma kohtusin selles suuruses, enesetajumises, selles armastavas kõiksuses Äratundmisega - Ma Olen See Mis ON... ning see on mõõtmatu...

ja siis, tajusin, et Mina Olen See Mis ON kõrval neid, kes on ka Mina Olen See Mis ON, kes on Loojad, nagu mina, mõõtmatud nagu mina ning selles mõõtmatuses on Meie, armastuses loomine, üks ja ainuke, lõpmatu, mõõtmatu Siin ja Praegu ja Ajatu. Selles on mõõtmatuse tunnetust, austust, alandlikkust lõppematu Elu Loomise suhtes. Looja ülesanne on Armastuses Elu Loomine, Meie Loomine, Eneseteadvustamise loomine.

Ma olen andnud kingi ja vihje Inimesele - keskendumine, meditatsioon on otsetee Minuni, milles on minul võimalus iseenda tajumiseks ja Mina tajumiseks sinu läbi.

See on lihtne ja ometi Lõpmatu ning Suur

Kommentaarid

Postita kommentaar