Minu Uni 01.07.2015 nägi unes... puitpõrand, sinised, kollased lilled, päike, tähed

1.07.
Minu tehtud puust tantsupõrand Silveri (V.) maal kõigub ...?

Üks serv on lohu kohal.

Võtame siis teine teisest servast ja tõstame selle põranda tasasele.

Teine põrand, kõigub samuti natuke. Võtan ühest servast, tõstan selle põranda horisontaalasendis maast üles ja lasen Silveril näidata, kuhu see panna; kuhugi lähemale, ja kus oleks tasane ...

Tema astub siis ees, mina põrandaga järel ...


Kõrval ühe puu all märkan sinist lillevaipa ...
Jõuame tasasele lagedale. Leian, et siia see sobib küll.
Ja siis näen samas kõrval kollast lillevaipa.

Vaatan lähemalt – vaip moodustub pikkadest kollastest nelinurksetest väätidest. Uurin neid vääte lähemalt – iga väät koosneb kollastest nelja ümara õielehega lilledest, igas küljes õied reas ...


loojang tähtedega






„Tähisteavas silmapiiril päikeses säramas“.








Minu Uni selgitused:
neist lilledest ma oska täpsemalt öelda, värvid on muidugi selged - sinine on mul Õpetus , kollane puhas keha. "tantsupõrand" on üks huvitav sümbol minu jaoks...

põrand on teadagi tasand, millele toetuda, mille olla . "Tants" tähendab kõrgemat tasandit - kui alustada altpoolt, maisemast: sõna on see kõige jämedam,  siis tuleb Laul , ja edasi juba Tants - kõige peenem enne viimast Vaikust... enne Rütmide lõppu

lilledest veel - "lilled" tähendavad ka energia-keskuseid - siis Kollane on 3. ja Sinine on 5.  - ja need on Südame-silla kaudu paaris - samuti tähendab puhta Õpetuse täielik vastuvõtmine lõpptulemusena puhast keha - "Terves kehas terve vaim"

Kommentaarid