ülestõusu põhjustaja viimased sekundid 02.07.2015 (silver)

unes olen mind saatva, konvoeeriva sõjaväelise
seltskonnaga kinnistes ruumides, liikudes suurematest saalilaadsetest ruumidest väiksematesse. liigume pikkades koridorides, ootame valitseva korra esindajad (kas nende rünnakut või lihtsalt äkilist pärale jõudmist)

tean, et mind on kinni peetud, et annaksin vastust kehtiva süsteemi vastu astumise tõttu. ühel hetkel saan kokku minu hukkajaga. ta selgitab kuidas ta seda teeb ning lubab, et see toimub kiirelt ja valutult. temas on lugupidamist ja väärikust ja olen talle tänulik selle oleku eest.

minu olemine on selge ja lihtne, aeg-ajalt tulevad Esindajate ootamisest tekkiv kehutav hoog peale, saan sellest jagu ning saabub selgus ja rahu. Enesesse vaadates tunnen olukorra paratamatust kuid selles on arusaam et süsteemi muutus on alanud ning pöördumatu. tajun oma konvoeerijate rahu ja väärikust ja lugupidavat olekut.

jõuame eesootavas sündmuse jaoks kohandatud ruumi ning silmanurgaga märkan sädeluselaadset - tean, et nad saabuvad. väljendan seda teadmist valjult - "nad on kohal"....

Esindajaid on seitse või kaheksa ning nad moodustavad mu ümber ringi. tajun uudishimu ning sarnast väärikust ning lugupidamist. seal oli mehi ja naisi, valgeid, kollaseid ja pruune isikuid. mingitpidi
tundsin neist igat ja nad olid riietatud tumedatesse, liibuvatesse välikombinesoonidesse.

Esindajatel on käes mingid neljakandilised esemed, justnagu nutitelefonid. minuni jõuab teadmine, et sellega on võimalik isiku energeetilist seisundit näha ja salvestada - keegi, kes meenutab mulle ühte kunagist juhti Piirivalvest, pööras uudishimust oma seadme mu seisundi uudistamiseks. sellepeale astus ringi keskele, minu ja uudistaja vahele mustas liibuvas kostüümis tumedanahaline naisterahvas ning korjas aparaadid kokku. ta ütles, et mul on õigus privaatsusele.

ring lagunes ning taandus kõrvale. jäin ootama oodatavat. silmanurgast nägin vasakule jäävat kattealust, milles teadsin täideviija olevat. minus oli ootus, rahu ja selgus. tasandivahetuse ootuses süvenesin enesesse, et olla vahetuse hetkel teadvel. korraks nägin kella - see näitas 21... mõtlesin veel, et miks või kas täideviija viivitab? heitsin need kõhklused kõrvale ning nägin seepeale sekundilugejat (59, 58, 57....).

tasandivahetuseni jäi vähem kui minut.

korraga teadvustas ennast magaja keha, tekkis ühendus magaja ja seal ootaja vahel... püüdsin enda tähelepanu hoida seal, tasandvahetuse ootuses, aga iga sekundiga muutus magaja-mina üha erksamaks.

ma ei tajunud tasandivahetust, minu sealset rännakut lõpetavat lasku... tõusin järsku voodist üles, täiesti ärkvel ja selge ning mõtlesin nähtu üle... vaatasin kella - 03:50

mingi aja pärast meenus mulle unenägemine, milles kohtusin Enniga ning kuidas mingid sõjaväelased avastasid - sealt fraas:

esimene sõdalane, kelle relva toru mulle suunatud oli, karjus valjult inglise keeles: "we have found subject, extraterrestial"...

hiljem tajusin, peaaegu selge füüsilise tundena suure mulli liikumist kõris ja neelus, nägin seda hõbekuldsena, sinakana. tundsin selle liikumist neelus üles - alla.. mõne aja pärast see kadus.

Kommentaarid