Kuskohalt need uned, mis NIIVIISI kõnetavad? 09.10.2015 (silver), Torus

olen kohas kus on palju inimesi ning minu juurde astub täidlane naisterahvas kes ütleb mulle, et ma pean temaga tulema. saan aru, et ta kutsub mind kusagile tunnistamisele.

püüan temast vabaneda aga ta on väga sihikindel.

mitmel korral püüan teda endast raputadada, mõeldes, et milleks mulle kontsessioonile minemine, milleks mulle kusagile ususekti kuulumine, milleks?

austades naise järjekindlust järgnen siiski talle ning me jõuame mingisse lihtsasse ruumi, kus on juba palju inimesi, kelle ees peab kõnet keegi, kellest arvan, et ta on õpetaja. 

see naine sosistab talle kõrva, et ta on enesega kaasa toonud kellegi, kes on siin esimest korda. saan aru, et sellega seondub mingi rituaal või midagi sellist.

olen samas suht ükskõikne ja heidan kõnepuldi ees olevale pingile pikali. 

kuulan eestkõneleja juttu ning mõtlen endamisi, et sellel osalemine on eksitus. jään siiski pikali kuni kuulen oma selja taga kedagi kõnetamas, et ma peaksin istukile tõusma, et teistele istuda soovijatele ruumi teha. see mõjus nagu päästik. 

tõusin ning väljusin selge sihiga ja teadmisega, et sinna tulek oli vilets idee. mõtlesin veel, et ma toda naist ei kohtaks. 

siiski kui ruumist väljusin ning treppi mööda alla astusin tuli see naine mulle vastu. sel hetkel ta mind ei märganud. ohkasin kergendatult...

järgmisel hektel, mingi sisetunde ajel pöördus naine ning nägi mind selja tagant ning tuli mulle järele ning napsas mind vestist tirides tagasi öeldes, et miks ma ära lähen?

Torus
vastasin, et mul pole seal midagi teha, et see ei kõneta mind, et (nii ma ütlesin), et Tal pole mind vaja. ja hakkasin trepist edasi minema...

korraga tundsin kuidas miski Jõud tõstis! mind õrnalt sakutades õhku ning tundsin kehas tuttavat surinat. see mis mind tõstis, justkui kõnetas mind...

Tunne oli nii rabav, et ärkasin üles, keha surises ning vibreeris.

Kehaline vibratsioon ergastus, kõnetas mind. küsisin ja kõnetasin seda oma mõtteis isiklike mõtetega. Selga-mööda üles-alla liikuv vibratsioon kord laienes üle keha ning siis jälle taandus selgroogu üles-alla liikuvaks energiaks tagasi.

See Mis ON vajab igat-ühte meist ning kõnetab igat meist omamoodi.

Kuskohalt sellised Uned? 



otsisin veebis miskit selgendust sellele mida unes just kogesin ja peatusin TORUS'e juures. Kuna see TORUS'e asi mind kõnetas, lisan mõne selgitava rea

THE TORUS IS LIFE

The torus is the form of the flow of energy throughout the universe. The universe inherently “grows” the torus in every dynamic system. It can scale up or down to any size. Scientist and philosopher Arthur Young explained that a torus is the only energy pattern or dynamic that can sustain itself. The torus is made out of the same substance as its surroundings, similar to a tornado, a smoke ring in the air, or a whirlpool in water. The essence of torus dynamics contain two toruses – called “tori” – like the male and female aspects of the whole. As one half is spiraling towards the North Pole, its opposite is spinning towards the South Pole. This is also referred to as the “Coriolis effect.” Examples are the weather on the Earth and the plasma flow of the Sun. The torus is also the shape of the Earth’s magnetic field. It has a truly universal ubiquity.

The torus also applies at the human level. Every person is not only an energy torus, but each one of us is surrounded by our own toroidal electromagnetic field. To understand this, consider that our bodies are a continuous surface, that being our skin, with a hole through the middle, that being our intestinal tract. Each individual’s torus is distinct, but at the same time it is open and connected to every other living organism in a continuous sea of infinite energy. It is the same energy field that we can feel with a magnet. It is usually invisible, but by scattering iron filings loosely around a magnet we can actually observe the toroidal shape of energy. The torus in a human is the energy field around the heart when it is coherent with the frequencies of love, consistent with a violet aura, which is a golden ratio algorithm of the 3/4 rhythm of the heart. In other words, the auric torus field around the body is centered in the heart, the strongest electromagnetic field in the body.
Selgitused Torus'i kohta



siin lingil natuke pikemalt torusest - 

THE TORUS, THE ZERO POINT ENERGY FIELD AND THE CREATION STORY





Kommentaarid

  1. See on kohtumine Jumalanna energiaga ehk siis algainele väga lähedase energiaga. Igavikuline algaine kõnetab meid Naise kujul. Aine vormidest saab ühel hetkel eemalduda, ainet ennast aga tuleb austada ja väärtustada. Aga sellised uned saavad tulla tänu su isiklikult häälestusele. Hetkel on Jupiter Neitsis, vaata kas ta on sellest kolmikust juba üleläinud või veel mitte. Lisaks on sinna liikumas ka Marss. See on "hull" energia, mis tekib ja eks ta kusagil selle väljenduse ka leiab.

    VastaKustuta
  2. Helina Kirt kirjutas FBs nii:
    Selle toruse teema kohta on üks täispikk film ka tehtud: "The thrive". Minu meelest ka eesti keelsete subtiitritega siinsele rahvale tutvustatud. Mulle see teema on juba 9 aastat südamelähedane olnud smile emoticon

    VastaKustuta

Postita kommentaar