Minu Uni nägi 01.10.2015, Udu, Valge, vastasseis...

Uni siis: 
... teeharul astun mingist sõidukist maha. See sõidab veidi vasakule viivat teed edasi, mina hakkan minema paremale suunduvat, udust niisket, lombikestega teed.
Tean, et sinna, kuhu ma lähen, on ca 30 kilomeetrit. 

Läbi udu arvan nägevat ees paremal bussipeatust.
Mõtlen uurida, kas siin buss ka käib; või hakkan ikkagi minema ja ehk satub mõni sõiduk sellele teele ...
(saab näha, mis selle (praeguse) udu tagant välja tuleb 

Veel unest: 
Suures valges saalis. 

Märkan järsku kõrval laias koridoris jooksvaid valgeid ja punamusti tegelasi, relvad käes, ründamas edasi. 

Üks valge märkab mind ja laseb käes olevast relvast minu suunas kiire. Põikan selle eest ära. Vaatab, et ei saanud mulle pihta ja laseb uuesti. Põikan jälle kõrvale. 

Siis hakkab minu poole jooksma, ikka neid kiiri lastes. Saan ikka kõrvale põigatud. 
Lõpuks oleme kontaktis. Tema üritab mulle pihta saada, mina saan kogu aeg eest ära põigatud. 

Saadan oma vasakust käest tema relvale mingit välgukaart, aga see ei tundu mõjuvat. Ja tema relv minule ka ei mõju. 

Asi hakkab tüütuks muutuma. Käsi hakkab juba kuumama. 

Mõtlen, et oleks mingit tavalist terariista vaja; tema kätt vigastada ja relv tal käest ära võtta ... 

smile emoticon


Kommentaarid