Maailma loomisest... Minu Uni 17.11.2015,

„Oma mõtetega me loome maailma.“




Kes ei oleks seda kuulnud-näinud.
Aga kas me ka teame, mida see tegelikult tähendab?

Kui ma tegelen millegagi, suunan sellele tähelepanu. Ja koos tähelepanuga suunan sellesse tegevusse ka kõik selle, mis minu hingemaailmas toimub. Ntx. kui olen solvunud, vihane, kurb; aga ka rõõmus millegi eelneva pärast – see kõik läheb sellesse tegevusse.





Võtame maja: Kõigepealt suunab arhitekt sellesse oma sisemaailma, seejärel klient, ehituse eest vastutav, iga ehitaja oma igapäevamurede ja rõõmudega – ja kui elanik oma „uude majja“ sisse kolib, ei saa enam öelda, et oleks uus puhas maja, milles võib 0-st alustada.

Ja kui palju on maju? Kõik linnad ...!?
Samamoodi on kõigega, mida inimene teeb, toodab – Loob!
Mida teised inimesed kasutavad.
Maailm on 7-e miljardi inimese toodang - Loome.

Ja kui öeldakse, et mõtetega me võime muuta maailma – siis just selles osas, kuidas me oma loomesse suhtume, mida me sellesse sisestame. Kui anname sellele negatiivsust, muutub maailm selle võrra halvemaks – kui anname head, muutub ka maailm paremaks.

Ja kellelgi ei ole õigust öelda „Ah, mis mina!“ – Iga negatiivne energia-säde annab lisa jõudu sõdadele maailmas.

Miks meil on nii palju sõdasid?
Ja miks need sõjad tulevad taas meile lähemale?

Kas keegi toob neid siia?
Ikka meie ise!

Kommentaarid