Minu Uni rändles rattaga 20.12.2015, Ratas, Signaal, ristmik, tänav

Sõidan rattaga tänaval, vähe vänderdades. Vastu tuleb igasuguseid sõiduvahendeid, ka suuri autosid. Vahepeal pean kõrvale keerama tänava ääres kasvavate puude okstest.

Tagant kostab aeg-ajalt mingi hele signaal … Viimaks kuulen seda signaali otse enda selja taga. Aga ma ei tee mingeid äkilisi liigutusi. Mõtlen, et inimesel on silmad peas, võimalused manööverdada.


Ja mööda sõidab pikas hõlstis pika halli habemega, ratast kätega juhtimata, tegeldes hoopis millegagi, mis tal käes on. Minu kõrvale jõudnud, märkab mind, nagu vabandab, aga sõidab edasi.

Siis tuleb tagant järele kamp noori mehi. Minule satub ette jälle ühe tänava ääres kasvava puu haru, nii et pean nendele ette keerama, aga saan ka kohe eest ära.

Ees on viie haruga ringristmik …

Ja sõidan ringil. Mul on vaja meenutada, missugusele nendest harudest ma keerama peaksin. Mõtlen, et ma ei ole kunagi teadnud nende tänavate nimesid, olen alati orienteerunud ümbruse järgi. Missugune nendest on näiteks Krulli tänav?...

Küll ma selle tuttava haru lõpuks ära tunnen …

(unes ette jäävad puude, põõsaste oksad on üks nähtus, millest ma ei ole aru saanud... )

Kommentaarid