Mina Olen See, Mis On - 4 seisundit, mis moodustavad Maailma (silver) 07.02.2016

Elu on Näivus ja Reaalsus üheaegselt

ning veel on Täituvus, Tühjus ja Tühjusetus....





Mina see on Taju - Tuli;
Olen - see on Teadlikus - Õhk;
See, Mis - see on Loomine/Armastus - See - Loomine, Mis - Armastus - loob Teadvuse - Vesi;
On - see on kõige Loodu Teadvustamise (Mõistus, Inventariseerimine) - ON - Kinnitus Loomisest/Armastusest, Teadvusest - Mõistus - Maa




Pimedusel on Valgust vaja
vaadates maailma, me vaatame Pimedust
sest Valgusel on Pimedust vaja - tekib Eneseteadvus
üks on teise eeldus - poleks Pimedust, ei teaks Valgus enda olemasolust.


ZENi märk tähistab -

Zeni ring ümber tähendab Taju - Mina - Tuli
Valguse ja Pimeduse tähendus Teadlikus Pimedusest/Valgusest, ise-enesest - Olen - Õhk
valguse ja pimeduse täpid on Loomine/Armastus/Teadvus - See, Mis - Vesi
looklev tasapind valguse ja pimeduse vahel on Mõistus - ON - Maa



Inimene on neljane - järgib ka chakraid

Taju - Mina
Teadlikkus - Olen (Mina Olen)
Mõtlemine, Kujutlusvõime - Loomine/Armastus - See, Mis - Vesi - (Mina Olen See, Mis)
viis meelt -
Haistmine, Nägemine, Kompamine, Maitsmine, Kuulmine - ON - Maa (Mina Olen See, Mis On)

Mina Olen See, Mis ON maailmas oleme Loomise/Armastuse tasandil - Loome Teadvust - Nähtavat, Kuuldavat, Maitstavat, Nuusutatavat, Kombatavat...

ja siis on seal ümber need tasandid -




               Teadlikkus












                                         Taju


















.

















Kommentaarid