Minu Uni nägi 25.02.2016, naine, huviline, ülemine maailm


Kahel ööl võõrkeelsed uned: eile vene- ja täna soomekeelne.
Mõlemas unes „naine“.
tšerokii maailm
24.-l Venekeelne uni.
… väikeses linnas, hakkan ära minema. 

Tuleb tegelane oma ihukaitsjatega. Astun nagu muuseas ühte väiksesse majja sisse, peitu. Aga mind on nähtud – ja nad tulevad järele. Tegelane hakkab uurima, kes ma olen, mida siin teen. Ütlen siis, et olen siin külas ja peaksin just minema Valentina Nikolajevna (kohalik korravalve juht) juurde; ja usun, et ta tuleb nüüd ise siia, kui ma tema juurde ei ole tulnud – et „tegelane“ võiks sellega arvestada. 

Tundub, et „tegelane“ ei tea, kes see Valentina Nikolajevna on. Tema olekus ei muutu miski. 

Ja tean, et Valentina Nikolajevna ongi kohal. Tema mehed on „tegelase“ ihukaitsjad maha võtnud. Astub meie juurde sisse, hakkab uurima, kas ma olen midagi unustanud. Räägin siis ära, et hakkasin just tema juurde tulema, aga ilmus üks tegelane „na gastroli“ ja pidas mind vähe kinni.
„tegelane“ ei saa ikka veel aru, milles asi; paistab siiski, et tegeleb olukorra analüüsimisega.
Valentina Nikolajevna jääb teda uurima: ah et „na gastroljah“? …
Mõtlen, et ei oleks vaja seda tegelast liiga kõvasti karistada, ta lihtsalt rumal …

25.-l soomekeelne.

Sõidan autoga hämaral teel. Ees keset teed sörgib naine. Juhin auto hästi tee serva, parempoolsed rattad isegi teelt välja. Saan temast mööda. 

Olen kuhugi kohale jõudnud. Sõidan eskalaatoriga alla, teiselt poolt jälle üles. Astun läbi suurte valgustatud saalide klaasuste juurde, välja. Aga väljas on pime ja lähen tagasi. 
Gnostitsism

Hakkan treppidest alla minema, kui tuleb tagant järele naine. Hakkab rääkima: tema on nii õnnelik, et on lõpuks lapseootele jäänud; ja et tahab mulle selle eest midagi „maksta“; et ma annaksin talle oma visiitkaardi. Ütlen, et mul ei ole siin praegu midagi kaasas. Jään mõtlema, mida teha …
Alt trepilt tuleb vastu sõber sepp (Ado), hakkab ka rääkima, et oli puhkusel ja et nüüd ta võiks midagi teha. 

Mul on raske keskenduda kahele. Kui samal ajal püüan selgusele jõuda, kuidas me naisega teineteist nii hästi teame-tunneme … 

Siis oleme toas. Tema istub suure laua taga. Võtan laualt väikese märkmepaberi, kirjutusvahendi, ja kirjutan paberile üles: „Kay – 04002(…)80“ – tema nimi ja telefoninumber. Et helistan talle ja saadan enda andmed. 

Ja pean edasi minema. Aga et ma siit ei oska kuhugi edasi minna, siis pean vana teed tagasi minema – et siis sealt „algusest“ edasi minna …

„korravalvuri“ tähendus on teada: neis, „ülailmades“, ei käida „na gastroljah“. 

„Kay“ ja telefoninumber on praegu veel teadmata … 

Ja mõlemast hakkan ära minema …

Kommentaarid