Eksivalik elus nõuab liha söömist - Lihasöömise leping (silver) 22.06.2016

Liha söömine on oluline nähtus, mis võib olla märkamatu sundus või siis jõudsat tegevust toetav energia-allikas.

liha on kellegi keha, taimedelgi on lihakeha ehkki taimede puhul kõneletakse kõrgema/lühema sagedusega energeetikast ja muust sellisest. 

alg-energia on siiski kõigil üks, samas kooshoidvad seosed erinevad, mis omakorda viitab elutsükli kestusele ning eluvormile - paigalseisjad ja liikujad. mida kiiremini valmiv, seda kõrgema, kergema vibratsiooniga. 

taimed salvestavad enesesse kohalikku - mullast saadavat, tema ümber levinevat ja kasvataja armastust, hoolt. sellepärast öeldakse, et toituge ümbruskonnas leiduvast - see toetab ihu ja vaimu  ja kõlab kokku selle kohaga, kus oled paikne.

ja siis on liha :)

mingis keskendunud mõttes ilmnes teadmine, et eksisteerib lihasöömise leping... justkui veider meeldetuletus või võllanali, mille hinged omavahel kokkuleppeks sõlmivad, et nii - paned elus mingi pännu, sööd liha. sööd niikaua kui oma eksivaliku sisu oled mõistnud ning lihasöömine võib jääda minevikku - see lahtub.

liha annab pikalt energiat, pika lainega, madalsagedusega energiat, mis võimaldab, sunnib püsima sagedusel kuni tekib ühendus algse, elus olulist hargnemist tekitanud valikuni. Mõistmine võimaldab üle vaadata ja arvatavalt ka ümber hinnata olnut nii, et tekib sagedusmuutus ning liha kaotab tähenduse.

Olen kandnud endas ühte teatavat hetke elus - 10 aastase poisi (mina) otsus, mis on mõjutanud kogu mu ülejäänud elu.

Selle poisi otsus on olnud tagantjärgi jalustrabavalt tagajärjekas, sest olen elus kogenud suuremaid eluvaldkondi: sibist - riigi korraldamise/juhtimiseni välja. Olen toimetanud süsteemis ja samas justkui süsteemi ääremail, isepäine, suht tillukese tarkusega, lähikondlastele alalist vaheldust pakkuv tüüp...
kui poiss oleks valinud selle, millest tagasivaates olen pidevalt mõtisklenud, oleks ilmselt minust saanud kogu eluks ühe valikuga tüüp, arvatavasti spetsialiseerunud ekspert. nüüd! - nüüd olen ma sisusliselt eikeegi :) - olen teinud kõike ja lõppkokkuvõttes mitte midagi :D

Kõik see on summeerumas pöördeks - mille sisu on - hakka nüüd elama - ise - oma mõistuse ja oskustega :)

Nägin ja mõistsin täiesti selgelt, et mu jaoks on mu Mina minu elu planeerinud ning Ta on mind targalt juhitud sellesse punkti, et täispööre on ilmne ja vältimatu - sellest ütlen - astroloogia on hingeteadus ning sellesse süüvides on võimalik enese ilmaelu teekonda mõtestada. 

Olgu tänatud need, kes on võtnud kujustada ja sisustada seda mõttemustrit, mis võimaldab inimesele oma hinge ja inimese elu-rada mõtestada! Ma usun, et täna nähtavad/loetavad astroloogid on uurinud ja kujustanud/mõtestanud nähtavate taevakehade energeetilist mõju juba eoone. See teadmine on hea.

siis tagasi -  džentelmenide leppe juure - Et nii - 


kes selles sünnis paneb mööda, sööb liha :D

täiesti suviselt :) - veel liha näkitsedes :)

Kommentaarid

  1. Siin on tegelikult küll nüansse, mille üle võib vaielda. Aga see selleks :D
    See Leping võib katkeda ka ilma et ma ise oleksin sellest teadlik. Lihtsalt ... mingi Teadvuse osa otsustab, et "Nüüd on sellega lõpp!" - ja sellest hetkest on liha minu organismile Mürk!
    Ja ma ei pea otstarbekaks neid vanu lepinguid uurima hakata, neid jälle "äratada" ... :)
    Samas meenub uneseik "liha puhastamisest" - mis võiks aidata neid, kes liha ikka veel vajavad ...

    VastaKustuta

Postita kommentaar