Elulill - olles Eluvoos (silver) 07.06.2016.

Hiljuti puutusin kokku elulillega. nägin seda Arhailiste traditsioonide keskuses, kus see kaunistas maapinda teiste kivimustritega nagu labürint ja spiraal.

Järgnev on isiklik kogemine. Ehk leidub kajamisi lugejates, siis on hea kui leidub hakkajaid, kes kirjutavad tagasisidena oma mõtteid.

siin on viide: http://www.terviklik.ee/index.php?p=105

Arhailiste traditsioonide keskus
minu huvi kujundas tõdemus, et kivi maapinnal on maa energias ning kivi kristallilise loomuse tõttu ka maaenergia kiirgur. mõnel suuremal kivil on mõnikord ka rist peale raiutud või mõni muu ruun. kui kivid on kõrvuti, siis need kumavad maa energias ning on nö teineteise võimendid, sest nende kristalliline olemus toimib peeglite kogumina. kujutage süsteemi, milles on sees miljon tillukest peeglit, mis peegeldavad teineteisele valgust...

eelneva tõsiasja teadvustamine kutsus mind uurima seda kivist elulille, eluristi või kuidas iganes selle nimetus ka pole, teda kutsutakse ka maagiliseks ringiks (heal mitu nime).

mu huvi jäi selle kivist megaliidi juurde pidama ning tagasi koju jõudes süvenesin ning vaatlesin oma mälestust ja joonist, mille visandasin. Jäin seda mälupilti sügavamalt vaatama, mõistma.

Minuni on kandunud teadmine, et elulill, kivilill on kui varasemate ajastute sõnum elukonstruktsioonist. ilmselt on veebist võimalik leida rida kirjutisi, elurattast ja temaga seonduvast. siin kirjutan seda, mis ilmnes minule tajudes, mõtiskledes, joonistades, meenutades, võrreldes ja vaagides.

ühesõnaga - mediteerisin ning see, mida elulilles leidsin on lihtne, selge, erakordne ja põnev.

Elulill on hingeharmooniat loov instrument ja ka vahend inimhinge arenguteekonna selgitamiseks.

Mehhanism ise-enesest on lakooniline ning põhineb teadmisel, et Karma on tasakaalu seadus, mis on ka Eluseadus. Karma omakorda on kui pendel, mis pingete kuhtudes vaibub oma keskmesse. täielikus tasakaalus on Elu, lihtsalt Elu. Teadvus ja ka hinge teekond loob Elusse ruumi ja vormi, sest elu ise on kahedimensiooniline - alati praegu toimiv Eluvoog. selle kohta leiab viiteid tuntud ja kirjutava maailma filosoofiatest - alates taost, lõpetadest budistide arusaama selgitustega

Elulill põhimõtteliselt ongi Elu Ring, mis loob hingestatud ruumi. see jaotub keskpunktiks, mis on kese, mis tähistab Mina ning mille järgmine ring on olemise teadlikustamine - Olen.
järgmised kaks ringi on armastuse ja loomise ringid (See, Mis) ning väline - materialiseerunud maailma avaldumise ring, astroloogiliste majade ja märkidega, see väline nimetub - ON.

ühtekokku (nii nagu seda tunnetan) on Elulill hinge maailmaloomispilt - Mina Olen See, Mis On.

järgmises süvenemises/meditatsioonis/mõtiskelus mõistsin, et Elulill on põhimõtteliselt eluenergia süsteem, mis materiaalsesse häälestatuna hakkab siia voogama hingestatud eluenergiat.

Astroloogilises mõistes on võimalik oma kaarti tundes näha, millises asendis on mu selle elu teekond, kus asun oma keskmest, millise elemendi sees ja suunal ma liigun, milline on mu selle elu asetus, kas mõistuse või südame suunal?

sellega tahan öelda, et sisemiste ringide sektoritele asetuvad planeedid (nt mida lähemal on planeedi seis kvadraadile, seda tugevam on selle õppetund, st seda lähemal (survekam) on planeet keskmele, ning tema asetus elulillele on kooskõlas suunaga tasapinnal.

saan ka öelda, et astroloogia on inimkonna iidsemaid teadmisi ja see on toodud ja tajutud, et mõista hingeteekonda Eluvoos.

elulille astroloogilise kasutuse aluseks olen võtnud hüpoteesi, et ühel hetkel on kõik inimesed alustanud algusest - sündinud jäära esimeses kraadis, et oma esimese maise elu lõpul, kooskõlas Karma pendlile antud müksu (ehk hakkama saadud elutükkidega) edasi liikuda kolmnurkapidi - tuli, vesi, õhk, maa.

veel mõistsin, et sellele teadmisele on üles ehitatud ka Feng-Shui ehk harmoonias elamise ja harmoonilise eluruumi süsteem.

miks see elulill korraga minu jaoks olulisena tundub - põhjus on lihtne - seda rakendades on võimalik ammutada hingestatud eluenergiat, mis korrastab ümbrust sedavõrd, kuidas elulille jõustatakse ning sedavõrd kuidas elulille energiavoog kasvab.

see on generaator, perpetum-mobile

Elulille töötamise printsiibist, nii nagu ma seda mõistnud olen, kirjutan ülevaatlikult mõnes järgmises tekstis.




Kommentaarid