Ajastute Vahetus - Kõiki Puudutav, Kõiki Loov (Silver 01.10.2017)

Ma olen laps
ma olen isa
Ma Olen Laps
Ma Olen Isa
Mina, Olev, Isa

Olemise Olemasolu Olevas
Isa, Poeg ja Vaim

Päev ja Öö vahelduvad
Päike ja Kuu vahelduvad
varjuvad ja varjutavad
aasta-ajad
ilmumised, ilmutused,  muutused

aeg võimaldab ajastuid,
minevik ja tulevik
nende vahel lõputu Olev'ik

Ma Olen See, Mis On

järgmine ajastu kannab mööduvat ajastut
mööduv ajastu kõnetab tulevat...
Olev on Maa ja Taeva kokkupuude

Jumalapoeg:
Isa ja Ema, vaimu ja ilmnemise ühendus
Isa on Mees
Ema - Maa: Ilmnev Ema Keel

Poeg ilmub Kahesusest
Poeg sirgub... Isaks?
Isa on Mees
Mees Peegeldab Naist

Jumalapoeg tuleb sõnumiga
Mees on sündinud
Jumala Poeg saab Meheks
Naine sünnib Maajumalannas.

Mees ja Naine, Naine ja Mees
InimKuju DNA 2 Liini
Ühenduses ning Eraldiseisvad
Igavesti Paralleelsed,
Põimunud

Võtmed on "Laual"
Tonali Laud ootab puhastamist
võtmed on "Laual"
Põhjatäht ootab ...

Veevalaja vaim:
Ma Tean,
Õhu viimane kihistu
Mees ja Naine saab Üheks

Mees Ärkab: Mina Olen.
Näen Naist - Elu Olevas.
Ajatuse Armastus Ajastutes.

Kommentaarid