Eesti keel - Püha Keel (silver 04.10.2017)

ma ütlen

"minu silmad".
kui ütlen silmad -
see on meil kõigil
näeb

"minu kõrvad".
kui ütlen kõrvad -
see on meil kõigil
kuulab

"minu käsi".
kui ütlen käsi -
see on meil kõigil
puudutab

"minu nina".
kui ütlen nina -
see on meil kõigil
haistab, maitseb lõhnu

"minu suu".
kui ütlen suu -
see on meil kõigil
maitseb, kõneleb maitseist

need kaks on ühes

"minu süda".
kui ütlen süda -
see on meil kõigil
armasatab, Armastab, armistab, armistub....



ringkäigus

niisugune eesti keel, mis ütleb - mina olen see, mis on - minu keha on mu kogemise tallermaa, mu olemise see, mis on...

Eesti keel on püha keel!
nii on iga keel püha,
sest inimene teab:

kui minal on silm, kõrv, käsi, nina suu ja süda,
seisab ta Armastuse Õndsuse Ruumis.
kõik on võimalik

midagi on meil ehk meelest läinud.


nägeminekuulminekompiminehaistmine ja maitsmine

Kommentaarid