Eesti keel on Vaimu Püha Keel - USUN (silver -12.10.2017)

mulle meenus sõna,
unus,
vaatasin teda
ja imestasin -
see koosneb kahest sõnast:

unes, elus.
esimene ja viimane silp

mis tähendab
olen une ja elu piirimail
rõhuasetus unel,
sest ma ei mäleta

hoopis huvitav
on kui pöörame need sõnad
elus, unes - elusunes

ja need silbid...
USUN -
olen alati kohal

milline KEEL!!

ja siis veel
milline sõnum ja energia on selles tähevormis
elus - olen pöörlemises, aga püsti,
langemisele järgneb tõus
ja nii igavesti
unes - olen langemises ja tõusmises
vastupidises kuid samas maailmas,
ja nii igavesti

millised energiad

USUN
U - olen langemises ja tõusmises
S - nüüd ja igavesti
U - olen langemises ja tõusmises
N vastupidises kuid samas maailmas

Ruunid on siin nähtavad,
energiad tajutavad

Kommentaarid