Elan (silver 04.10.2017)

Ma elan, söön, toimetan - Armastan

Mul on kogemus

neli naist,
maa, vesi, tuli ja õhk
Ma Armastan neid nagu olen valmis...

vahelduva eduga :)

mul on lapsed
tuli, õhk, maa ja vesi
Ma Armastan neid Tõeliselt


ma olen pidanud
nelja ametit

esimene neist
vesi, ma vedasin fekaale,
et kogeda Oleva sügavaimat olemust

teine neist maa - ma vedasin kaupa,
sest Olev varustab
vajadusi

kolmas neist tuli -
Ma olin sõdalane
ma kompasin inimlikku Piiri,

neljas neist õhk
ma mõtlesin,
kuidas elu parendada

praegu vaatan seda
ma remondin oma majakat

kõik saavad ennast näha.

aga milleks pikalt :)

lühidalt ....

mina, olen see, mis on

ON - ilmnemine, fekaal tema kogu ilus :) - Maa
MIS - ühendus, kommunikatsioon - Maa
SEE, - looming, armastus - Vesi - koma on piir kahe reaalsuse vahel
OLEN - mustrid aka teadlikkus, piiratud inimkujuga - Õhk
MINA - Taju - Tuli


nii me siin siis oleme, praegu ikka veel ON Mis see olen mina...

Kommentaarid