Usk teeb Imesid (28.10.2017 silver)

olen lihtne inimene
mõningase loogikaiduga

nii ma siis mõtlen,
fantaseerin, kujustan, loen
tajun, saan teadlikuks,
teadvustan...

kui mõelda, hetkeks:
kõik millele tulen
on olevas olemas
nähtaval või pimeduses!!??...

öeldud on, et kõigepealt sünnib idee.
järgneb ideestumine,
planeerimine,
realiseerimine

me oleme tõelised loojad,
kes ideed oma usus
teostavad, loovad

kujutan end, hetkeks
imede sündimisse
ja küsin, kuidas imed sünnivad
kuidas nad sünnivad

kui uskuda, et imed sünnivad
või vastupidi
mõlemal valikul on efekt
kumma Usku valida...?

nüüd lähtun tõdemusest
et on olemas loodu
on olemas ka looja
polegi tähtis, kuidas teda kujutada.

loodu on looja tegu ja nägu
me oleme looja tegu ja nägu
me oleme püha vaimuga
loodud ja voolitud

Kuulus Trio
Isa, Poeg ja Püha Vaim
mis on üks küll
ja eraldi kirjeldatav,
siiski üksus

mina... meie kõik
me oleme pojad/tütred
ning teekonnal enese juurde
avastame Suure Looja kohalolu
selles kasvab me vaim

jätkuvas kasvus
kasvab Mina tunne
Mina tundes Looja tunnetus
Looja tunnetusega Vaimne,

kolmnurk avardub,
saab elujõudu,
kasvab üheks
Mina Olen Looja Olen Vaim

Sulen silmad
tunnetan tajutavaid vibratsioone,
keskendun sellele, mida arvan keha olema
see lendleb, hõljub ruumituses

keskendun ja leian silmi avades -
see mida tajun kinnisilmi
on lõputu, tajun seda
kuid see pole mina

teen silmad lahti, ka keha
mida näen, ruum mida vaatan
pole mina, on kui unenägu
Kes Mina Olen...?

sellevõrra kuidas selginen,
sellevõrra, kuidas avardun
sellevõrra kuidas süvenen
saan üheks, saan kolmeks

ja alati algab kõik Minast

Mina Olen Mina

Mina kirjeldused jäävad
Mina Olen... järele - Mina olen see ja teine...
kokkuvõttes on see ikka Mina

Mina tunnetuse, suuruse
leian süvenedes
saades eneseteadlikuks
Mina Olen Mina

see on:
Mina nagu Looja/loodav
Olen nagu Vaim, taju, teadlikus Suurus...
Mina nagu looja/Loodav

üheaegselt

Usk teeb imesid
Me oleme teel,
Imede teostumiste teel

USK on lihtne,
Tee võib varjatud olla,
Teele veeretame oma uskmatuse
Tee on siiski, alati me jalge all...

Usk on ImeTiine
Sünd algab peagi :)

Kommentaarid