Kristusest, 30.11.2017, (silver)

mis Jesust saab kõneleda...?

ta oli oma isa poeg
küll siinses lihas
ta oli Jehoova poeg

kes tuli ennast inimeste eest lunastama,

sest ta oli protestiva pojana
kauni koidutähena
olnud liiga sõjakas ja uhke

nagu ta rahvas.

Jehoova poeg Jesu
ütles inimesele,
vaata inimene

jumaluse tasandeid on
lõpmatu hulk,
sest ma olen see
kui ma seda tean

Jesus tuli Jehoova lunastajana
ja juutide lunastajana
aga elu on rohkem kui seadused
elu on lõputu
sest ta ütles,

elu on armastus
aga elu on igavene.

tean kuhu tahet suunata,
vajab ainult usku
mina olen oma Isa Poeg,
aga ma olen ka Tema,

et Jehoova on eksinud poeg
kes läheb ristile
Lutsifer on Jumala eksinud poeg

ta hukkaläinud rahva eest
ning andnud teada,
ta andnud teada, et jumalaid on Üks
ja see on nimeta

algselt on see MINA,
see kirjelduda teisiti ei saagi

siis nii -

et USK on UKS

miks peab olema see raha usk...?

pisut avatumat vaadet palu,
siis mida usun, ma teen põnevuse
ja kirega, südamega
see ongi uks!

kõige vajalikuga,
seal taga,
sel hetkel,
alalises liikumises...

Kommentaarid