Muusadest, 30.11.2017, (silver)

mõtlesin muusadele,
inimesel on igale meelele
oma muusa
kes on need algsed
kõige esimesed

jumalannad

me viis meelt,
puudutus
maitsmine
kuulmine
haistmine
nägemine

harmoonia asub meie meeltes
see, mis meelele innustav
ja armas, see ümbritseb
me igapäeva elu

ma vaatan enda ümber
kuidas ma kohtlen
oma muusasid
kuidas ma neid armastan...

ma sünnin maale
armastuses
igavese mehe ja
igavese naise
omas

sestap
mehe ja naise armastus on Armastava Loovuse Liit
kui see öilmitseb kui on Usku...
ning mõni hetk saab majakaks
kust alguse saab tõusutee
sest ülesanne sai mõistetud

kõik muusad ootavad me indu
siiski mõni on ehk väljenduses
osavam, nii et !mina! kuuleb
seal asub dharma rõõm

kuidas nähtavasse ilmneda
me jumalikul moel :)

armastan oma muusasid

tee tagasi

Ja siis see kuues meel
mille degradeerinud olen
mõttevormelitesse
kinnisideedesse
dogmadesse
kasti

ja loobunud oma igavikulisest
minast ning lennukatest unistustes
valinud kannatuse
valinud võla

ma olen võlgu ühiskonnale
ja töötan ennast surnuks
see on inimlikkuse
tänane pilt

kuid kas see olema peabki nii?

ah jaa, see kuues meel...

Kommentaarid