Toitumisharjumus, 30.11.2017, (silver)

mingil hetkel mu meelde
kerkis esile mu enese toidusedel
ning jäin mõtlema sellest,
kuidas see mõjub mu meelde

nii ma siis vaatasin, pikalt
ja nägin mil viisil see mulle
tõusuteel abiks on.
ja aru sain, mu toidusedel
vajab muutmist.

mõistsin - liha - annab palju emotsioone
kogu buketi... ka surmahirmu
on ebanormaalne, et söön
oma nooremaid ödesid vendi

ma olen see, mida söön
välkus mu meelde.
hingetu inimene on alati mures
sest ta kardab surma.

mõelge indiaanlastele ja
teistele nendesarnastele
ja te mõistate, miks nad
küttisid ja sõid ainult teatud

tarkusega seotud loomi
sest nad olid nomaadid
liha oli pea ainus võimalus
aga nad nägid selgelt

nende maailm seletub
läbi nende kultuuri
see seletab energiaid
mida nad nägid

ja nad elasid harmoonias
ja nad elasid selguses.
oli traditsioon, et igal suguharul
oli vana kooli teadmiste kandja

kes nägi ja tõlgendas elu.
nii sündis nende loomade
kalender, sest nemad
kirjeldasid maailma

nad olid rohkem valgustunud kui meie

läbi taju ja igapäeva kogemuste
selle ja teise loomaga
nad austasid Püha Elu
ja teadmist - ma olen see, mida söön

nad olid nomaadid
mis meie vabandus?

selle teadmine on tõusutee algus.
kuid liha pärast muretseda pole vaja
liha võib tugevasti kinni hoida
kuid meenutades õdesid ja vendi

siis pigem EI.

igal taimelgi on oma
teadvusmaailm
tasand

puhta toidu tasand
on puhas meel
ma olen nende taimteadvuste
iidsel teadvustasandil

saan teada võimalik,
et paljuti on taime loomuses
hetke kasvatamisemeetodis
peegelduv me endi loomuses

eestlane öeldakse olevat kartulirahvas
mida see tähendab tegelikult
on, et eestlane on maarahvas,
kes hoiab kokku, sugukonniti

ma olen selle maakoha laps
siis seda, mida pakub
see koht, kus olen
või kelleks ma ennast pean

mõeldes sellele...

ma olen see, mida söön

Ma olen see, mis on




See on seadus


Kommentaarid