Nüüd on ALATI, 15.09.2018, (silver)

Gaia taassünd
Olevas, kus kõik on Üks
Kus KÕIK on olemas
KÕIK on OLEMAS
KÕIK...

Samasolev, Olev -
Igaveses Praegus,
kus Tulevik on pelk
kujutlus olukorrast,
mis lihtsalt juhtub
või siis kutsun
Loon mu ellu...

Ja Mina Olen
Sellest Loodu
Mina Olen See,
Mis ON


Kogu AEG
on ring, sfäär
ja saan kohtuda
Olnuga, kui olen pikalt teel
ning koguaeg on uus
kuid olnu, kuid tulev
Igavene Praegu...

see mida kutsun - Enne
see mida kutsun - Praegu
see mida kutsun - Tulev
see on kõik ÜKS
Nagu Maastik,
millel kulgen
on KOGUAEG...
koguaeg!!

Siis pean teadma
Siis on vaja teada
Nüüd on vaja teada,
Kes on Gaya?
Kes on Gaya,
meile!

Sest Gaya armastab
Sest GAYA elab
Sest Gaya hingab
on VALMIS
Armastuses Inimvaimuga

Nii on Loodu ja Looja
Mateeria ja Vaimu...
Armastuse Kokkulepe

On vaja teada
Kes on Elu
Kes On Mina
Kuidas Ma Loon
Kuidas Ma Kutsun
Elusat Elu

Kommentaarid