Võimust ja Jõust. 07.01.2019 (silver)

Võim (Power)

Minu jaoks on väljendil "võim" üks kentsakas energia. võib olla sellepärast, et sel nii palju määratlusi.

Aleksander Suure võim või võimutus on kaasaegsete kirjeldusest. Ta oli. Isiklikus Jõus ja ka kaasasündinud kingitusega olla kuningas, inimese jumalikus kujus. Kas tal oli võimuiha või midagi muud, selle üle ilmselt võib ka jääda vaidlema, sest igale ilmingule on võimalik vähemalt 2 vastandlikku seisukohta kujundada. Ta oli keegi, kes tegi midagi... üksinda poleks ilmselt midagi teinud

Võim, võimu iha on kui lootus olla jõuline, olla Jõus, selles mis liigutab mägesid ja loob maailma uueks, paremaks, vägevamaks. Mul puudub teadmine, et Võimu algne kasutuse eesmärk on luua kurja. Kurja ilmnemine on vbl pigem kõrvalseisjate hinnang vms. kes mis vahendeid kasutab.

Kuna ma ei mäleta ennast Aleksander Suurena, Caesarina, Tuthanhamonina, aga ma ei mäleta ennast ka aleksander väiksena, caesarina rooma provintsist nagu ka Amonina vanast Egiptusest, siis puudub mul ka konkreetne kogemus, kuidas võisid need isikud võimu, võimutust jms üldsegi tunnetada, kasutada. saan selle üle vaid targutada. Ja ikkagi, ajalooline fakt on, osad on olnud võimul ja kasutanud oma "kõikvõimsust" mingil viisil, vähem või rohkem konstruktiivsel/destruktiivsel viisil.

isiklikus kogemuses tunnen Jõudu, niisugust, mis annab mulle võimu sündmustes tekkinud dünaamika ja selles paiknevate inimeste suunamiseks, kujundamiseks, liigutamiseks. Usun, et kõik, kel on olnud võimalus seista sündmuste keskmes, mille liigutajaks, jõustajaks on nad ise olnud, teavad tunnet, seda ülivõimsat JÕU tunnet.

Force & Power, Jõud ja Võim.
võim tuleneb vbl sõnast võima... ma võin kõike, sest ma võin kõike, sel on seletamatul moel Jõu toetus (niikaua kuni Jõu toetus lõpeb). Niisugune seisund on ebaharilik ning vapustav. See ilmselt ongi, mis muljet avaldab või pähe hakkab. Olen kõikvõimas - võin kõike. Ilmselt selles on võimalik surnuks põleda, sest Võim on Jõu ilminguna enamasti lootusetult juhitamatu kuni see on "seadusega" kehtestatud. "looduslikult" Ihaldatav, täiega :D!

Mida ma teen võimuga kui see mul käes on?

Samamoodi on vist nende väärtustega, sest ka need on ... mingis punktis seotud sõnadetaguse Jõuga.

nii väärtus kui väärtusetus on arusaamatud väljendused. väärtus on käepärase, asjakohase kirjeldus või vastupidi, ehk siis väärtus on hinnanguline.

Coelho kirjeldas initsatsiooni rituaalil läbikukkumist. Raamatus Pühitsus kirjeldati samamoodi initsiatsioonil läbikukkumist. Võimu, Jõu ihalemine ja Jõus olemine on 2 eri asja. Võim on Jõu kaasus, tema väline ilming. Võimu võib tahta, vägisi võtta, kuid jääda ikkagi Jõust väljapoole.

Jõu ilmingud on sünkroonsustes ilmnevad edenemised, koostöösse astuvad vastandid.

Jõus olek tähendab kohalolus, tähelepanus olekut.

Jõu kohalolu armastuses, lihtne kolmainu - Jõud, Kohalolu, Armastus.

Armastuse kohalolus ilmnev Jõud näib olevat seletamatu miski, millel niipalju õisi, varsi, juuri - neist jagub igale oma ilminguteks, unistusteks, kõigeks eluliseks, sest see ongi SEE, MIS ON. on lootusetu leida loodus muud kui jõudu, kohalolu ja armastust

nii ongi, et pole olemas jutustust võimust, kuid on olemas Jutustus Jõust:

Kommentaarid