9. hoolivat märki Universumilt, suur (Saladus) 20.09.2019

pildi kodu

9 hoolivat märki Universumilt


1. igale poole kuhu vaatad, oled Sina Universumi keskpunkt
2. mida iganes teed, on see Sinu valik ja Universum toetab Sind täiega
3. Sina seisad kahe Universumi vahel, väline ja sisemine (tuntud ja tundmatu)
4. Sisemine Universum hoiab Sind, ta kasutab kõik ära, mis annad
5. Sisemine Universum paneb kõik tallele, mis ülearu.
6. Sisemine Universum on Su ärataja
7. Väline Universum on Su südame peegeldus
8. Väline Universum on kodu kõigele, mis oled Sina loomingus
9. Sisemise ja Välise Universumi ühinemine on Sinu valik

(sõna "Sina" on mugav vahetada sõnaga "Mina", nii saab väline sisemiseks ja teekond saab alata)

Igas päevas on Saladus
Saladuseni jõudmine
toimub valiku kaudu,
meelsuse kaudu.
Meelsus on Minu Usu väljendus:

Minu Universumid on Mina
Mina olen Mina
Mina Olen Igavesti kohal.
Ma pole kunagi Eedenist lahkunud
Olen õppinud eristama,
Et saada Ühendatud Minaks.

Minu Valgus näeb Pimedusse
need on seisundi kaks poolt.
Pimedus on Minu tundmatu pool
Mina äratundmine loob valgust pimedusse.

See kõik olen Mina
Mina on Armus Minas
Mina loon Mina
Valikud saavad selgeks

Mina on Kõigeloova
Algallika väljendus
Mänglev ja Igavene
Mina Olen
Jõud
Kohalolu
Armastus.

Kommentaarid